Kocie oczy

Jak zrobić kocie oczy eyelinerem?

PatrycjaPatrycja - specjalista Tipy.pl
Kocie oczy
1 z 5
Makijaż kocie oczy jest bardzo seksowny, zmysłowy i bardzo kobiecy. Ta tradycyjna kreska świetnie pasuje zarówno do oczu dużych jak i małych. Nie jest trudna w wykonaniu i nie powinnaś mieć z nią większych problemów. Jeśli nie wyjdzie ci od razu, wystarczy poćwiczyć. Taki makijaż z pewnością przyciągnie męskie spojrzenia. Poniżej znajdziecie szczegółowe wskazówki, które pomogą wam w wykonaniu tego niesamowitego makijażu. Powodzenia!
P

eyeliner, zalotka, tusz do rzęs

1
Makijaż kocie oko krok 1
Przymknij oko i naciągnij palcem powiekę. Zrób kreskę wzdłuż górnej granicy rzęs. Kreska ta powinna być cieńsza w wewnętrznym kąciku oka i coraz szersza w kierunku zewnętrznego kącika.
2
Makijaż kocie oko krok 2
Narysuj kreskę od zewnętrznego kącika w bok. Powinna ona być przedłużeniem dolnej powieki (nie może być namalowana pod innym kątem gdyż może sprawić, że oczy będą wyglądały nienaturalnie).
3
Makijaż kocie oko krok 3
Koniec bocznej kreski przedłużającej dolną powiekę połącz z kreską górną w miejscu znajdującym się bezpośrednio nad granicą między tęczówką a białkiem oka.
4
Makijaż kocie oko krok 4
Wypełnij eyelinerem przestrzeń pomiędzy bocznymi kreskami. Gotowe! Teraz podkręć rzęsy zalotką (dobrze jest ją wcześniej podgrzać kilka sekund suszarką do włosów) a następnie dokładnie wytuszuj.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

długie rzęsy
makijaż
makijaż studniówkowy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane