Prezent dla dziecka

Jak wybrać prezent dla dziecka?
GwiazdeczkaGwiazdeczka - specjalista Tipy.pl

Nie ulega wątpliwości, że wszystkie dzieci kochają dostawać prezenty, ale warto pamiętać, że każde dziecko jest inne. Jeśli prezent będzie trafiony sprawimy brzdącowi jeszcze większą radość. Dlatego warto potraktować tą decyzję bardzo poważnie i zastanowić się, zanim dokonamy wyboru. Decydujący wpływ na naszą decyzję powinien mieć wiek dziecka i jego zainteresowania. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam podjąć tą trudną i bez wątpienia ważną decyzję.
1
Zawsze czytaj dokładnie to co jest napisane na opakowaniu. Większość firm umieszcza na opakowaniu informację o wieku od którego zabawka może być używana.
2
Obejrzyj dokładnie zabawkę, pobaw się nią przez chwilkę. Dzieci bardzo lubią brać wszystko do buzi, zatem należy zwrócić uwagę czy wybrany przez nas prezent nie składa się z drobnych elementów i czy jest na tyle duży, aby nie został w całości połknięty.
3
Sprawdź czy zabawka wydobywa z siebie jakieś dźwięki. Niektóre zabawki są za głośnie na dziecięce uczy. Jeśli zabawka wydaje dźwięk, zwróć uwagę czy istnieje możliwość kontrolowania głośności. Rodzice dziecka z pewnością będą Ci za to wdzięczni.
4
Jeśli zabawka wymaga baterii, sprawdź czy jest włącznik i wyłącznik. Niektóre z zabawek mają zepsuty wyłącznik co powoduje włączanie się zabawki w środku nocy i budzenie dziecka. Zepsute wyłączniki mogą również zwiększać ryzyko pożaru.
5
Sprawdź czy zabawka nie posiada ostrych krawędzi albo elementów. Szczególne znaczenie ma to, gdy prezent zamierzamy podarować dziecku poniżej 8-go roku życia.
6
Zwróć uwagę czy zabawka nie ma kabli ani sznurków. Jeśli tak to czy dziecko się nimi nie udusi? Zabawki ze sznurkami itp przeznaczone są wyłącznie dla dzieci powyżej 8 roku życia.
7
Jeśli kupujesz prezent dla obcego dziecka, zapytaj jego rodziców czy jest jakaś rzecz, którą dziecko by chciało dostać. Jest to najlepszy sposób na kupienie prezentu, który się spodoba dziecku. Jeśli jego rodzicie będą wiedzieć co masz w planie kupić, powiadomią oni te osoby, które również będą chciały kupić taki sam prezent. Dzięki temu masz pewność, że nikt inny nie da dziecku tego samego podarunku. Pytając się o preferencje dziecka uchronisz go tym samym przed otrzymaniem kolejnego, niechcianego i zbędnego prezentu.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Motylkowa
18.10.2013
Jak ten czas szybko mija, dopiero co był dzień dziecka a już trzeba myśleć o prezentach na mikołajki. Zastanawiam się właśnie nad kupnem Furby'iego. Córka od jakiegoś czasu suszy mi głowę mówiąc, że wszystkie koleżanki już mają. Czy macie tą zabawkę, co o niej sądzicie?
koalala
16.04.2013
Na Dzień Dziecka planujemy dać naszej córce interaktywnego pluszaka. Ze wszystkich jakie widzieliśmy do tej pory najbardziej spodobał nam się Furby-mamy nadzieje ze jej tez się spodoba tym bardziej ze można go kupić w jej ulubionym fioletowym kolorze:)
amnn
17.04.2012
My teraz na Dzień Dziecka planujemy kupic synkowi hulajnogę. Juz nawet znalezliśmy odpowiedni model w sklepie internetowy mivo kids. Rower juz ma, chociaz niechetnie na nim jezdzi, ale takie rozwiazanie z hulajnogą moze bardziej i szybciej przypadnie mu do gustu ;)
lena
30.11.2010
fancy, nie myslisz chyba, ze dla 3 iwecej letnich maluchow komputer to cos dobrego ...
jesli juz chodzi o edukacje to nie brakuje swietnych, ambitnych gier tradycyjnych, ukladanek i zgadywanek na przyklad ostatnio z synkiem gramy w "Bystre Oczko" i tak mu sie spodobala, ze 6 Mikolaj z pewnoscia przyniesie cos nowego ;)
zlotemiasta
29.10.2010
Wiadomo, ze dzieci najbardziej cieszą sie z zabawek, no więc nie sposób czegoś takiego im nie kupić. Można tez zainwestować w zabawki edukacyjne, wtedy i rodzice będą zadowoleni. W krakowskim Entliczku jest mnóstwo bardzo tych oryginalnych zabawek w niższej cenie, można tez przez internet u nich zamówić. Warto w każdym razie tam zajrzeć.