Pomysły na prezent na parapetówkę

Pomysły na prezent na parapetówkę

IntimoIntimo - specjalista Tipy.pl
Zatem Twoi znajomi się przeprowadzili, kupili mieszkanie czy wybudowali dom i robią imprezę. Oczywiście nie wypada przyjść z pustymi rękami. Jaki zatem wybrać prezent? Większość osób decyduje się na kwiatka w doniczce, jednak zastanów się - ile można mieć kwiatków w domu? Poza tym warto aby prezent był oryginalny i praktyczny - taki z którego gospodarze będą zadowoleni i będą mogli korzystać przez długie lata.
1
Książka kucharska - zrób to sam

Kup lub zrób zeszyt na przepisy kulinarne. Zastanów się: Jakie danie wychodzi Ci najlepiej? Za jakie danie chwalą cię znajomi? Może robisz wspaniałą sałatkę która w ciągu 5 minut znika ze stołu, a może fantastyczny kompot? Z pewnością jest coś co umiesz gotować do perfekcji. Napisz zatem na pierwszej stronie swój przepis i się podpisz. Jeśli znasz inne osoby zaproszone na parapetówkę poproś aby również zamieściły swoje przepisy. Możecie do każdego przepisu zamieścić zdjęcie autora w fartuszku kucharskim lub zdjęcie danej potrawy. Jeśli nie znasz zaproszonych osób, wówczas możesz zrobić książkę kucharską wyłącznie ze swoimi przepisami (o ile potrafisz dobrze gotować).
2
Poradnik domowy - zrób to sam

Pomysł jest podobny jak powyżej, jednak w tym przypadku nie chodzi o przepisy a o sekrety gospodyni domowej. Z pewnością ty i twoi znajomi jakieś wypróbowane sposoby na plamy, kamień, muszki owocówki itp. Napiszcie w ozdobnym zeszycie swoje porady (oczywiście niech każdy się pod swoją podpisze). Mogą to być wszystkie użyteczne w domu informacje jak np. “Aby sól nie wilgotniała wsyp do niej trochę ryżu”, “Włóż do mąki liść laurowy aby zapobiec pojawieniu się w niej robaków czy moli” itp. itd. Zostawcie trochę pustych kartek aby gospodarze mogli w przyszłości zapisywać inne przydatne informacje.
3
Zeszyt na przepisy kulinarne - zrób to sam

Można kupić specjalne zeszyty na przepisy kulinarne jednak dobrym pomysłem jest zrobienie takiego samemu. Najlepiej aby był on spersonalizowany pod gospodarzy imprezy. Zeszyt taki zrobisz metodą scrapbookingu. Będzie ci potrzebny kołozeszyt, kolorowe gazety, papier kolorowy, wzorzyste materiały i zdjęcie gospodarzy imprezy. Zeszyt oklej (możesz nakleić na niego zdjęcie jakiejś kuchni) a na wierzch naklej wycięte ze zdjęcia sylwetki gospodarzy. Wytnij z materiału fartuszki kuchenne, czapki kucharskie, rękawice i “ubierz” w nie wycięte ze zdjęć sylwetki.
4
Wino domowej roboty

Jeśli potrafisz robić wino i ci ono nieźle wychodzi to możesz podarować gospodarzom jedną butelkę razem z przepisem i zestawem do domowej produkcji win.
5
Kosz z artykułami gospodarstwa domowego

Kup wielki kosz i poproś znajomych aby każdy kupił po jednym lub kilka artykułów gospodarstwa domowego. Mogą to być środki czystości czy drobne AGD.
6
Kosz z narzędziami ogrodniczymi

Jeśli znajomi organizujący parapetówkę mają ogród możesz kupić kosz i wypełnić go różnymi narzędziami przydatnymi w ogrodzie. Mogą się tam znaleźć grabki, łopatki, sekatory a nawet nasiona kwiatów i ziół. Zamiast kosza mogą to być również taczki.
7
Domowa apteczka

Domowa apteczka jest bardzo praktycznym pomysłem na prezent na parapetówkę. Powinny się w niej znaleźć: gaza, bandaż, kompresy, plastry, leki przeciwbólowe i przeciwbiegunkowe, sól fizjologiczna, wapno, pastylki na gardło, krople do nosa, syrop na kaszel, nożyczki i termometr.
8
Grafika na ścianę do wydrukowania za darmo
Grafika na ścianę

Ostatnio bardzo modne są różne grafiki z przysłowiami lub cytatami. Grafikę taką można ładnie oprawić i zawiesić na ścianie lub postawić na półce. Przykładowo grafika z tekstem “What I love most about my home is who I share it with” jest dostępna do pobrania za darmo na stronie eighteen25.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

gra na imprezę
Impreza domowa

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

arimor
13.02.2013
Dobrym pomysłem są też np. zestawy 2 ładnych kubeczków albo filiżanek - zawsze przydatnych, kiedy chce się w spokoju napić kawy z partnerem. Świetną rzeczą, o której kupieniu nowi właściciele na pewno jeszcze nie pomyśleli będzie tez ładna, duża podstawka pod garnki lub patelnie - ja ostatnio dostałam taką śliczną, dużo z motywem muffinek i rano kładę ją na stole, a na niej ustawiam patelnię z omletem. Polecam też podkładki pod kubeczki oraz ładne, małe ręczniczki do wycierania rąk - tego nigdy za wiele! Oczywiście jeśli mamy trochę czasu i zapału, możemy także stworzyć dla naszych przyjaciół radosny obraz, składający się ze zdjęć przedstawiających ich w różnych sytuacjach i uzupełnić je np. o zabawne hasła- będą mieli fajną pamiątkę do powieszenia na ścianie. Zdjęcia można przerobić w photoshopie dodając przyjaciołom np. inne ciała, wklejając ich głowy w plakaty z filmów etc.