Pozowanie do zdjęć

Co zrobić aby dobrze wychodzić na zdjęciach?

Josephine - specjalista Tipy.pl
Poniżej przedstawiam kilka sposobów na to aby zawsze wychodzić ładnie na zdjęciach. Bez względu na to czy jesteś niska, wysoka, chuda czy gruba - jak poćwiczysz to wyjdziesz na zdjęciu jak prawdziwa modelka.
1
Bądź pewna siebie - to jest najważniejsze! Poćwicz przed lustrem różne pozy, nie bój się eksperymentować. Jeśli stwierdzisz że w jakieś pozycji dobrze wyglądasz to oznacza, że tak jest!
2
Kiedy pozujesz w stroju kąpielowym wyobraź sobie, że jesteś najseksowniejszą kobietą na całej ziemi. Wypnij pierś do przodu, dotknij rękami swojego ciała, rozpuść włosy, zwilż językiem usta i staraj się wyglądać jak najbardziej uwodzicielsko jak potrafisz.
3
Bądź dumna ze swoich piegów, krzywych zębów czy dużych uszu - to one sprawiają, że jesteś wyjątkowa. Musisz kochać siebie taką jaką jesteś a będziesz błyszczeć!
4
Nie zapomnij dobrze wyregulować brwi. Są one ramą dla całej twojej twarzy.
5
Połóż jedną lub obydwie ręce na biodrze a twoje nogi będą się wydawały odrobinę dłuższe. Pamiętaj tylko, aby trzymać palce u ręki razem i ich nie rozszerzać.
6
Bądź pełna energii, ruszaj się, tańcz a wyjdziesz jeszcze lepiej niż na pozowanych zdjęciach.

Powiązane porady

Zdjęcie grupowe
Zdjęcie w klubie
Usuwanie trądziku w Photoshop Elements

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane