piękna kobieta

Jak czuć się atrakcyjną?
UrodaUroda - specjalista Tipy.pl

Czasami pojecie atrakcyjności czy seksowności jest błędnie odbierane. Atrakcyjność nie polega na pokazywaniu nieco ciałka tu i tam, ale na pewności siebie. Jeśli zaakceptujesz siebie taką, jaką jesteś, inni będą Cię podziwiali i będziesz dla nich stanowić swego rodzaju wyzwanie. Poniżej kilka sposobów na to, jak być atrakcyjną kobietą.
1
Akceptuj siebie i żyj ze sobą w zgodzie. Zapomnij o swoich wadach, a doceń wszystkie zalety – przecież tyle ich masz. Nie skupiaj się tylko na rzeczach fizycznych – za dużo wałeczków, czy za duży nos – ważne jest wnętrze człowieka i to, co on sobą prezentuje.
2
Noś się z dumą. Wyprostuj plecy, podnieś do góry głowę, wypnij pierś do przodu, a na ustach zawsze miej uśmiech – Ty sama poczujesz się lepiej, a inni będą Cię pozytywnie odbierać. Będziesz stanowić dla innych wyzwanie.
3
Dbaj o siebie. Każda z nas ma w sobie piękno, ale czasem warto zadbać także o piękno zewnętrzne. Od czasu do czasu poświeć kilka chwil tylko dla siebie. Idź do fryzjera, kosmetyczki, na solarium, kup sobie jakiś nowy, odjazdowy ciuch. Pozwól się rozpieszczać. Odrobina przyjemności wprawi Cię w doskonały nastrój, a dobry wygląd sprawi, że będziesz atrakcyjna dla płci przeciwnej.
4
Wybierz się na zakupy. Kup sobie jakiś seksowny ciuch – mogą to być buty na szpilkach, seksowna bielizna, kolorowa zwiewna sukienka czy nowe dopasowane dżinsy. Nie przejmuj się tym, jaka masz figurę. W sklepach istnieje ogromny wybór modeli, rozmiarów i kolorów ciuchów. Każdy znajdzie coś dla siebie. Pamiętaj, by starać się ukryć niedoskonałości, a uwydatnić to, co w Tobie najpiękniejsze.
5
Pamiętaj jednak, że piękno zewnętrzne nie jest najważniejsze. Często zdarza się, że to właśnie ludzie inteligentni, oczytani i z poczuciem humoru są najbardziej seksowni. Nie zaniedbuj, więc swojego rozwoju intelektualnego, dbaj o swoje pasje i pogłębiaj wiedzę o nich. Musisz pamiętać, że czasem seksowny wygląd nie pomoże nam w sytuacji, kiedy nie będziecie mieć o czym rozmawiać.
6
Pamiętaj o tym, że inni widzą cię dokładnie taką jak ty sama się postrzegasz. Jeśli uważasz się za mało atrakcyjną nie miej pretensji, że inni cię tak właśnie oceniają. Nie ważne jak wyglądasz, możesz nawet mieć krzywy nos czy małe oczka - jeśli będziesz chodzić wyprostowana z głową do góry i pewnym siebie spojrzeniem inni będą uważać, że jesteś piękna, seksowna i niezwykle atrakcyjna.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

coaching-emenes
14.07.2015
Aby "czuć się" w określony sposób, nie ważne czy atrakcyjnie, czy pewnie, czy wartościowo, czy pięknie, czy w jakikolwiek inny sposób trzeba ten stan w jakiś sposób najpierw wypracować w sobie.
I vice versa, jeśli ktoś wciąż określa siebie, w swoim własnej głowie jako głupka, brzydala czy nieudacznika życiowego to najprawdopodobniej tak się będzie czuł. Im częściej będzie się w tym upewniał, powtarzał to sobie tym większe prawdopodobieństwo, że w niedługim czasie stanie się to dla niego taką samą prawdą jak to, że po jesieni przychodzi zima.
Jakikolwiek stan, poczucie, które nam towarzyszy nie bierze się z powietrza. Sami serwujemy to sobie, na własne życzenie. Takie "hokus-pokus" i słowo staje się prawdą...
Lukrecja
06.03.2013
Noś ubrania, które najbardziej lubisz i najbardziej ci się podobają. Dzięki temu będziesz czuć się atrakcyjniej