Biuro domowe

Jak wybrać meble do biura domowego?·

PrzemekPrzemek - specjalista Tipy.pl
Biuro domowe
1 z 7
Najlepsze meble biurowe to te, przy których będzie ci wygodnie pracować i będą ci się wizualnie podobać. Zanim je wybierzesz musisz znać dokładne wymiary pomieszczenia, swój budżet oraz zastanowić się ile czasu spędzasz w biurze każdego dnia.
1
Meble biurowe
Ile masz miejsca na meble? Najczęstszym błędem popełnianym przy zakupie mebli jest niedokładne określenie ilości dostępnego miejsca. Jeśli kupisz zbyt mało mebli wówczas biuro będzie wyglądać na wielkie, puste i zimne. Jeśli wybierzesz ich zbyt dużo - wówczas będzie zagracone. W każdym z tych przypadków biuro nie będzie dla ciebie przyjazne. Zmierz ilość miejsca biorąc pod uwagę wielkość okien i drzwi. Jeśli masz ładny widok to przemyśl postawienie biurka naprzeciw okna. Patrzenie się przez okno poprawia koncentrację, inspiruje i działa relaksująco.
2
Meble biurowe
Ile czasu spędzasz dziennie w biurze? Jest to bardzo ważne jeśli chcesz wziąć pod uwagę swój komfort. Jeśli spędzasz w biurze zaledwie 30 minut dziennie po to, aby sprawdzić e-maile to wybierz stylowe lecz niedrogie krzesło. Jeśli natomiast spędzasz w biurze po 7-10 godzin dziennie to nie bierz pod uwagę wyglądu krzesła tylko jego budowę. Idealne krzesło biurowe musi zmniejszać obciążenie kręgosłupa i gwarantować pełną swobodę ruchów.
3
Meble biurowe
Jaki jest twój budżet? Z meblami biurowymi jest tak samo jak z innymi - możesz na nie wydać niewiele ale możesz i wydać cały swój majątek. Poszukaj na stronach i blogach wnętrzarskich pomysłów i inspiracji na urządzenie biura. To ile wydasz zależy wyłącznie od ciebie. Pamiętaj, że dekoracje, artykuły biurowe i sprzęt powinny być zakupione dopiero wówczas gdy będziesz mieć meble.
4
Biuro w domu
Czy będziesz dzielić z kimś biuro? Podczas wybierania biurka, regałów i innych mebli bierz pod uwagę zapotrzebowanie współpracowników. Możliwe, że potrzebują oni mniej lub więcej miejsca od ciebie. Staraj się wybierać meble wielofunkcyjne np. stolik pod drukarkę z półkami na papier czy na dokumenty.
5
Biuro w domu 5
Wybierz to co ci się podoba. Wybór jest duży - od mebli stylowych do nowoczesnych. Przy wyborze kieruj się swoim komfortem. Niektóre stylizowane fotele biurowe wyglądają pięknie jednak mogą nie być wygodne. Z drugiej strony są również wygodne krzesła ergonomiczne, które mogą nie pasować do biura urządzonego w starym stylu.
6
Biuro w domu 6
Wybierz meble, które do ciebie pasują. Wygodne meble biurowe powinny “pasować” do twojego ciała. Jeśli jesteś osobą wysoką wówczas upewnij się, że wysokość stołu i fotela jest dla ciebie odpowiednia. Meble biurowe powinny być takie, aby można było z nich korzystać przez paręnaście godzin bez odczuwania żadnego bólu czy dyskomfortu.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

jolanta
08.03.2019
Ja polecam klasykę. Meble super wyglądają i przede wszystkim bardzo dobrze się je użytkuje:)