maska karnawałowa zrób to sam

Jak zrobić maskę karnawałową?·

Rose - specjalista Tipy.pl
maska karnawałowa zrób to sam
1 z 9
Szukasz szybkiego i prostego sposobu na halloweenowy lub karnawałowy kostium? Przygotuj elegancką maskę, w której będziesz wyglądać jak dama na balu kostiumowym u samego króla. Efekt wart jest wysiłku włożonego zrobienie tego gadżetu. Zwłaszcza, że wysiłek ten jest naprawdę niewielki.
P

tiul lub inna transparentna tkanina, nożyczki do materiału, wstążka, czarna farba do tkanin we flamastrze lub tubce (najlepiej puchnąca), folia śniadaniowa, taśma klejąca

1
szablon maski
Pobierz dostępny w tym kroku szablon maski. Wydrukuj go. Następnie połóż na nim kawałek folii śniadaniowej. Dokładnie rozprostuj folię i przyklej ją do stołu taśmą.
2
maska karnawałowa - krok 2
Z tiulu wytnij kawałek o wymiarach przynajmniej 22,5 x 12,5 cm. Przyklej go na wierzchu folii śniadaniowej.
3
maska karnawałowa - krok 3
Upewnij się, że wszystko jest dobrze przyklejone. Następnie zacznij pokrywać farbą tiul wzdłuż linii pokazanych na szablonie. Staraj się nakładać farbę równomiernie.
4
maska karnawałowa - krok 4
Pozostaw maskę na noc, żeby farba całkowicie wyschła. Gdy tak się stanie bardzo delikatnie oderwij tiul od folii.
5
maska karnawałowa - krok 5
Ostrymi nożyczkami do materiału przytnij tiul wzdłuż konturów maski. Wytnij również otwory na oczy.
6
maska karnawałowa - krok 6
Tak powinna wyglądać gotowa maska.
7
maska karnawałowa - krok 7
Utnij dwa kawałki wstążki o długości 50 cm każdy. Na koniec każdej z nich nałóż odrobinę kleju do tkanin i przyklej do maski. Poczekaj 1-2 godziny, aż klej całkowicie wyschnie. Możesz również przyszyć wstążkę do maski, ale musisz być wówczas bardzo ostrożna. Tiul to delikatna tkanina i łatwo ją zniszczyć.
8
maska karnawałowa - krok 8
A tak prezentuje się gotowe dzieło.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

strój kruka
Kostium na Halloween
makijaż klauna

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane