prezent na dzień nauczyciela

Jak zrobić oryginalny prezent na Dzień Nauczyciela?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
14 października obchodzimy w Polsce Dzień Nauczyciela. Choć szkoła rzadko komu kojarzy się dobrze, każdy z nas ma swojego ulubionego nauczyciela, któremu jest wdzięczny nie tylko za przekazaną wiedzę, ale i sposób w jaki potrafi on wpłynąć na nasze życie. Takiemu nauczycielowi w dniu jego święta należy się coś więcej, niż zwykły kwiatek. Może to być na przykład pokazana na zdjęciu doniczka.
P

kwiatek w doniczce, farba kredowa, żółta farba, biały marker lub kreda, czarny marker, mała kartka z podziękowaniami i patyczek (opcjonalnie)

1
Udaj się do najbliższej kwiaciarni i kup kwiatka w doniczce. Pomaluj górny pierścień doniczki żółtą farbą. Poczekaj aż farba wyschnie.
2
Pozostałą część doniczki pomaluj farbą kredową. Jeśli nie masz takiej farby wystarczy zwykła, czarna.
3
Na żółtym pasku narysuj podziałkę. Powinien on przypominać linijkę.
4
Na czarnej części doniczki napisz podziękowania dla nauczyciela. Najlepiej będzie wyglądać tekst napisany kredą na fabie kredowej. Trzeba jednak uważać, żeby kreda przypadkiem się nie starła. Rozwiązaniem będzie zastąpienie kredy białym markerem. Dedykacja może być różna. Ja, nawiązując do kwiatów w doniczce, napisałam „Dziękujemy, że uczysz nas jak rosnąć”. Zamiast kwiatów możesz podarować nauczycielowi malutkie drzewko owocowe i podpisać je „Dziękujemy, że pomagasz nam dojrzewać”. Wybór należy do ciebie.
5
Jeśli chcesz, włóż do doniczki przymocowany bilecik z podziękowaniami lub podpisem od kogo pochodzi prezent. Nauczyciel na pewno doceni włożony w przygotowanie podarunku wysiłek.

Powiązane porady

Obraz dla wychowawcy
prezent na dzień nauczyciela
prezent na dzień nauczyciela

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

MartaKowalska
13.10.2014
znam doświadczonego kucharza,który pracuje w 4-gwiazdkowym hotelu i i codziennie ma grupę kilkudziesięciu, lub kilkuset osób, które choć najczęściej dorosłe, też marudzą,źle się zachowują itd. To naprawdę "mordercza" praca, a mimo to tyra za podobne pieniądze jak nauczyciel, nie ma swojego święta, dwóch miesięcy wakacji, przerw świątecznych, weekendów wolnych, nie dostaje prezentów i musi być miły dla innych (w przeciwieństwie do "nauczyciela"). Myślę, że jeżeli prezent, to sponsorowany przez Ministerstwo Edukacji- Kurs dobrych relacji z uczniem i rodzicami !