Babeczki z makiem

Jak zrobić babeczki z makiem?
ralisralis - specjalista Tipy.pl

Te babeczki z pewnością wam posmakują, najlepsze jakie dotąd jedliście. Idealne dla osób, które nie liczą kalorii, ani dodatkowych centymetrów w talii. Są bardzo proste w wykonaniu i nie wymagają wiele wysiłku. Pokochają je zarówno dzieci jak i dorośli. Wanilia i migdałowa nuta tworzą w tym przypadku połączenie doskonałe. Możecie być pewni, że znikną ze stołu szybciej niż się pojawią. Poniżej znajdziecie doskonały przepis na wyśmienite muffinki dla całej rodziny.
P

3 jajka, 2,5 szklanki cukru, 1 i 1/8 szklanki oleju roślinnego, 1,5 szklanki mleka, 1,5 łyżeczki soli, 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia, 1,5 łyżki maku, 1,5 łyżeczki ekstraktu waniliowego, 1,5 łyżeczki ekstraktu migdałowego, 3 szklanki mąki, 3/4 szklanki cukru, 1/4 szklanki soku pomarańczowego, 1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego, 1/2 łyżeczki ekstraktu migdałowego, 2 łyżeczki masła (roztopionego)

1
Utrzyj jajka z 2,5 szklankami cukru i olejem. Dodaj mleko, sól, proszek do pieczenia, mak, wanilię, ekstrakt migdałowy i mąkę. Wszystko dobrze wymieszaj.
2
Wyłóż formę na muffinki papierowymi foremkami. Nałóż do foremek ciasto (do około 3/4 wysokości) i włóż do piekarnika nagrzanego do 175 stopni C. Piecz przez 15-20 minut. Wierzch babeczek powinien być brązowy. Wykałaczka wbita w ciasto powinna wyjść czysta.
3
Wyciągnij muffinki z piekarnika od razu po upieczeniu i odstaw na kratkę do wystygnięcia.
4
Zrób lukier: Postaw na mały ogień rondelek. Wlej do niego sok pomarańczowy, dodaj cukier, aromat waniliowy i migdałowy oraz 2 łyżeczki masła. Podgrzewaj cały czas mieszając aż cukier się rozpuści zaś masło roztopi. Polej lukrem babeczki jak już przestygną.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane