kostium owieczki

Jak zrobić kostium owieczki?

FelicityFelicity - specjalista Tipy.pl
Szukasz pomysłu na halloweenowy lub karnawałowy strój dla twojego dziecka? A może obsadzono je w szkolnym przedstawieniu w roli owieczki lub baranka? Niezależnie od tego, co tobą kieruje, dobrze trafiłaś. Poniżej znajdziesz krótki tutorial, który pozwoli ci wykonać uroczy kostium owieczki przedstawiony na zdjęciu obok. Zaczynamy?
P

flizelina dwustronnie klejąca, czarna materiałowa czapeczka, nożyczki , czarna piżamka dziecięca lub czarna bluzka i geterki, arkusz czarnego filcu, arkusz brązowego filcu, szpilki, wypełnienie do poduszek, pistolet z klejem na gorąco

1
Pobierz szablon uszu owieczki dostępny tutaj. Większe ucho odrysuj dwukrotnie na czarnym filcu, a mniejsze na brązowym. Wytnij uszy.
2
Za pomocą flizeliny dwustronnie klejącej przyklej brązowe uszy na środku czarnych. Dobrze dociśnij całość i poczekaj, aż się sklei. Jeśli chcesz, zamiast flizeliny możesz użyć kleju hobbystycznego lub po prostu zszyć ze sobą odpowiednie kawałki. Flizelina da jednak najbardziej estetyczny efekt końcowy.
3
Zbierz filc u nasady ucha, by zmarszczyć go tak, jak pokazuje zdjęcie. Nanieś klej w miejscach marszczeń i zepnij całość szpilką do czasu, aż klej wyschnie. To samo zrób z drugim filcowym uchem.
4
Uszy przyklej po bokach czapeczki. Zepnij miejsca łączenia szpilkami do czasu, aż klej wyschnie.
5
Na czapeczkę wyciśnij odrobinę kleju i przyklej wypełnienie do poduszek. Rób to stopniowo, np. obszarami o boku około 20 cm. Tak jak poprzednio, przypnij wypełnienie do czapeczki szpilkami do czasu, aż klej wyschnie.
6
W analogiczny sposób oklej koszulkę od piżamki. Gdy klej wyschnie, usuń wszystkie szpilki. Kostium owieczki gotowy.
?

Wskazówki
* Dla zapracowanych mam polecam gotowy kostium owieczki (sprawdzone!).

Powiązane porady

strój kruka
Maska z masy papierowej
strój kota

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane