Dzwonienie przez Internet

Jak dzwonić przez Internet?

InternetInternet - specjalista Tipy.pl
W obecnych czasach coraz więcej ludzi korzysta z Internetu, który daje nam coraz to większe możliwości kontaktowania się z najbliższymi. Wystarczy, bowiem znać podstawy obsługi komputera, mieć odpowiednie oprogramowanie i już możesz nawiązać kontakt z bliskimi, którzy mieszkają daleko, nie tylko w kraju, ale także za granicą. Skorzystaj z poniższych wskazówek, jak rozmawiać przez Internet, a przekonasz się jak wiele możesz zaoszczędzić.
1
Wystarczy mieć stały dostęp do Internetu – zarówno Ty jak i osoba, do której chcesz dzwonić.
2
Zainwestuj w dobre słuchawki, mikrofon i kamerę internetową. Jest to jednorazowy większy wydatek, ale ich jakość będzie pokrywała się z jakością dźwięki i obrazu, jaki później uzyskamy podczas prowadzonych rozmów.
3
Skorzystaj z telefonii internetowej VoIP. Korzystając z tej usługi możesz kontaktować się z osobami posiadającymi Internet lub tez tradycyjną telefonię. Połączenia te realizowane są na dwa sposoby – poprzez zainstalowanie odpowiedniego oprogramowania, które umożliwi ci wykonywanie połączeń za pomocą komputera i podłączonych do niego słuchawek i mikrofonu, lub też poprzez podłączenie do komputera specjalnego adaptera, do którego podłącza się aparat telefoniczny z funkcją tonowego wybierania.
4
Korzystanie z telefonii internetowej pozwoli Ci wiele zaoszczędzić. Nie jesteś, bowiem związany żadnym abonamentem, wszystkie opłaty naliczane są planem sekundowym, a połączenia w swojej sieci wykonujesz za darmo. Szczegóły dotyczące cen za usługi możesz sprawdzić u operatora tej telefonii.
5
Możesz skorzystać także z innych rozwiązań i pobrać odpowiedni program. Wybierz ten, z którego korzysta najwięcej Twoich znajomych, np. Skype, Tlenofon, Nawijka i stosując się do wskazówek, zainstaluj go w swoim komputerze. Najpopularniejszy jest Skype. Jeśli twój rozmówca, jest akurat aktywny możesz prowadzić rozmowy za darmo.
6
Jeśli jednak za pomocą tych programów chcesz połączyć się z telefonem stacjonarnym lub komórkowym, musisz przygotować się na koszty. Są one jednak znacznie mniejsze w porównaniu z opłatami za korzystanie z telefonu. Pamiętaj także, że połączenie z numerem stacjonarnym jest o wiele tańsze, niż z numerem telefonu komórkowego.

Powiązane porady

korzystanie z kamerki internetowej
skype
Skype

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

mistrz
22.07.2011
nic mi to nie pomogło