żyrafa z balonu

Jak zrobić żyrafę z balonu?·

Kinia - specjalista Tipy.pl
żyrafa z balonu
1 z 9
Skręcanie balonów na kształt żyrafy jest bardzo podobne do robienia psa z balona. Balonowa żyrafa to po prostu pies z bardzo długą szyją. Jeśli potrafisz już robić psa możesz bez problemu wykonać również żyrafę.
1
robienie żyrafy z balona 1
Napompuj balon pozostawiając około 5 cm.
2
robienie żyrafy z balona 2
Skręć trzy podstawowe odcinki. Pierwszy około 7-8cm - będzie to nos żyrafy. Drugi i trzeci odcinek około 5cm - to będą uszy.
3
robienie żyrafy z balona 3
Zegnij balona tak jak na zdjęciu (zgięcie pomiędzy drugim i trzecim odcinkiem). Chwyć jedną ręką obydwa krótsze odcinki (uszy) a drugą ręką resztę balona i skręć.
4
robienie żyrafy z balona 4
Teraz powinieneś otrzymać już głowę żyrafy.
5
robienie żyrafy z balona 5
Wykonaj kolejne 3 skręty. Pierwszy - 12-13cm, drugi i trzeci 7-8cm. Pierwszy segment to będzie szyja żyrafy zaś drugi i trzeci to będą przednie nogi. Zegnij balona w taki sposób jak na zdjęciu i wykonaj skręt trzymając jedną ręką nogi żyrafy a drugą resztę balona.
6
robienie żyrafy z balona 6
Twoja żyrafa powinna wyglądać tak jak na zdjęciu. Widoczna już jest głowa oraz przednie nogi żyrafy.
7
robienie żyrafy z balona 7
Wykonaj kolejne 3 skręty. Pierwszy segment to będzie tułów żyrafy zaś dwa kolejne będą tylnymi nogami. Ostatni mały odcinek będzie formować ogon żyrafy. Wykonaj skręt trzymając dwie tylne nogi żyrafy.
8
robienie żyrafy z balona 7
Żyrafa jest już gotowa. Aby była bardziej realistyczna narysuj jej czarnym markerem duże kropki-łatki oraz oczy.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

pies z balona
miecz z balona

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane