malowanie dolnych rzęs

Jak dobrze pomalować dolne rzęsy?

megaramegara - specjalista Tipy.pl
malowanie dolnych rzęs
1 z 5
Pomalowanie dolnych rzęs nie jest wcale sprawą łatwą. Powinno ci zależeć na tym, by większość maskary zgromadzić u nasady rzęs, a nie na ich końcach, ponieważ zapobiega to osypywaniu się maskary i „efektowi pandy”. Jest to jednak bardzo trudne przy użyciu jedynie szczoteczki od tuszu do rzęs. Poniżej znajdziesz prosty i zawsze skuteczny sposób na idealne wytuszowanie dolnych rzęs. Wypróbuj, a docenisz jego potęgę.
P

tusz do rzęs, pędzelek do ust

1
malowanie dolnych rzęs - krok 1
Na wewnętrznej stronie dłoni lub czystym blacie umywalki dociśnij szczoteczkę maskary i poruszaj nią do momentu, aż zgromadzisz wystarczającą ilość tuszu, by zanurzyć w nim pędzelek do połowy wysokości.
2
malowanie dolnych rzęs - krok 2
Chwyć w dłoń płaski pędzelek do ust i nabierz na niego maskarę. Zrób to w taki sposób jakbyś maczała pędzel w farbie.
3
malowanie dolnych rzęs - krok 3
Małymi pociągnięciami pędzelka nakładaj maskarę u nasady dolnych rzęs. Maluj je sekcjami, nanosząc na każdą sekcję kilka warstw tuszu. Mocniej dociskaj pędzelek u nasady rzęs, stopniowo zmniejszając nacisk, gdy kierujesz się w stronę ich końcówek.
4
malowanie dolnych rzęs - krok 4
A oto efekt końcowy. Skoncentrowanie się na nasadzie rzęs przyniosło dodatkowy bonus. Oko wygląda tak, jakby wzdłuż dolnej linii było obrysowane kredką. Zauważ, że w przypadku makijażu przedstawionego na zdjęciu nie użyto ani grama eyelinera do podkreślenia dolnej linii rzęs.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane