Romans w pracy

Jak romansować w pracy?

a.rokita - specjalista Tipy.pl
Romansowanie z współpracownikiem: Kto tego nie robił? Gwiazdy, uczestnicy "Tańca z gwiazdami" a nawet politycy. Nic zresztą w tym dziwnego, bo przecież z kolegami i koleżankami z pracy spędzamy więcej czasu niż z kimkolwiek innym. Łączy nas praca, zatem flirt i seks na różnych spotkaniach czy wyjazdach integracyjnych, gdzie alkohol likwiduje wszelkie zahamowania, jest jak najbardziej przewidywalny. Należy jednak pamiętać, że romans w pracy wiąże się z wieloma komplikacjami. Poniżej przedstawiam kilka prostych zasad, których należy koniecznie przestrzegać.
1
Bądź dyskretny.
Nawet jeśli podczas piątkowego spotkania w klubie całe biuro widziało jak wpychacie sobie na parkiecie języki do gardeł, to nie oznacza, że w poniedziałek masz wszystkim zdawać z tego dokładną relację. Współpracownicy mogą się zdenerwować (lub być zniesmaczeni tą sytuacją), szef podniesie znacząco do góry brew a poza tym - pomyśl o upokorzeniu, które cię czeka jeśli ze sobą zerwiecie!
2
Nie stań się osobą antyspołeczną.
Czasami zdarza się, że romansujący współpracownicy starają się jak najmniej okazywać sobie w pracy uczucia, ograniczają uprzejmość wobec siebie do minimum i równocześnie izolują się od innych ludzi. Stają się oni przez to beznadziejnie nudni. Rano przychodzą do pracy osobno, rzadko się odzywają i wymykają po kryjomu na przerwę. Pamiętaj, że jeśli masz romans w pracy to musisz rozdzielić życie prywatne od zawodowego.
3
Bądź bardzo ostrożny.
Istnieje ogromna możliwość, że jeśli w waszym związku coś pójdzie nie tak to ta druga osoba może nie dochować sekretu. Jeśli będzie bardzo na ciebie zła to może publicznie z tobą zerwać czy wszcząć awanturę. Pamiętaj, że poza osobistym wstydem narazisz na szwank również swoją reputację zawodową.
4
Nie angażuj w wasz romans zbyt wiele osób.
Miejsca pracy aż kipią od plotek. Jest to niezaprzeczalny fakt. Para, która zacznie ze sobą romansować stanie się nagle głównym tematem rozmów, ale tylko przez tydzień. Później ludzie się znudzą i znajdą sobie coś innego. Jeśli powiesz zbyt wielu osobom w biurze o swoim zauroczeniu to najprawdopodobniej wasz związek nie przetrwa długo.
5
Upewnij się zanim zrobisz coś głupiego.
Podoba ci się dziewczyna z marketingu i jesteś prawie pewien, że patrzyła się na ciebie podczas przerwy śniadaniowej – a już na pewno mrugnęła do ciebie podczas spotkania świątecznego, prawda? Może jutro po przyjściu do biura zbierzesz się na odwagę i wyślesz jej jakiegoś dwuznacznego maila z zaproszeniem jej do "sprawdzenia twoich zasobów". Spodoba jej się to! Jednak upsss, niedawno zmarł jej mąż, ona przesłała twojego maila do działu kadr i teraz twój szef chce się z tobą widzieć.
6
Nie uprawiaj seksu na kserokopiarce!
Nie, nie i jeszcze raz nie! Ten kto to wymyślił ma sporo na sumieniu.
Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane