jasnowidzenie kart

Jak odgadnąć kartę wybraną przez widza?·

MagikMagik - specjalista Tipy.pl
jasnowidzenie kart
1 z 5
Nie musisz być jasnowidzem, aby odgadnąć jaką kartę wybrał widz.
Odgadywanie karty jest jedną z najbardziej znanych sztuczek magicznych. Sekret tkwi w tym aby zapamiętać jedną kartę w talii i sprytnie umieścić ją w pobliżu karty wybranej przez widza. Do wykonania sztuczki potrzebujesz talię kart. Przed jej wykonaniem zerknij i zapamiętaj jaka karta znajduje się na spodzie talii - w tym przypadku jest to 9 pik.
1
jasnowidzenie kart 1
Poproś swojego widza aby wybrał jakąś kartę. W tym przypadku jest to as pik. W tym czasie ty możesz się odwrócić a widz może pokazać wybraną przez siebie kartę pozostałym. W tej chwili jeszcze nie wiesz że wybraną przez widza kartę jest as pik. Kartą która jest teraz najważniejsza dla ciebie jest dziewiątka pik która nadal znajduje się na spodzie talii.
2
jasnowidzenie kart 2
Poproś widza aby odłożył wybraną przez siebie kartę na wierzch talii. Podziel talię - chwyć dowolną ilość kart ze spodu i przełóż je na wierzch talii. W ten sposób twoja karta - dziewiątka pik, znajdzie się bezpośrednio nad kartą wybraną przez widza (as pik). Przełożenia kart może dokonać również sam widz.

Na zdjęciu przedstawiony jest widok z dołu na karty. Jak widzisz dziewiątka pik znajdzie się zaraz na asie pik. W tym momencie ty jeszcze nie wiesz jaką kartę wybrał widz.
3
jasnowidzenie kart 4
Dokończ przełożenie kart. Twoja dziewiątka pik znajduje się bezpośrednio nad kartą wybraną przez widza - nad asem pik.
4
Rozłóż karty przodem do siebie i poszukaj wcześniej zapamiętanej karty - dziewiątki pik. Jak już ją znajdziesz, kolejną kartą nad nią będzie karta wybrana przez widza. W tym przypadku as pik.

Zwróć uwagę że po przełożeniu kart twoja karta - 9 pik była NAD kartą widza - asem pik a teraz jest POD nią. Po odwróceniu kart do góry nogami, wierzchem do ciebie ich ułożenie się zmieniło.

Teraz już możesz tylko podać kartę widzowi i upewnić go w przekonaniu, że jesteś jasnowidzem.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Gracek
31.10.2019
W esce gościu zrobił coś podobnego tylko, że widz przed telewizorem też mógł wybrać karte i oczywiście iluzjonista zgadł, którą kartę wybrałem. Zastanawiam się co by było, gdybym wybrał inną kartę... Nie wiem, czy on ją jakoś odznaczył, żeby ludzkie oko przyciągnąć czy co. Szok
P.M
22.07.2013
Niezbyt mi się podoba ten trik.
Grzesiek
17.04.2012
Ogarnijcie sie ludzie. Jak ktos bierze ostatnia karte, to widzisz, ze ja wybral, jesli da ja na spod, to wiadomo, ze jest to ta sama karta ktora mielismy zapamietac, reasumujac, sztuczka jest jeszcze latwiejsza. :)
amadi408
23.02.2012
Nabrałem na tom sztuczke mojego tate i nie wie oco w niej chodzi i jak ja to robie
Filippo
28.01.2012
Dobra sztuczka użyje jej nie raz ;)