fryzura retro

10 najlepszych fryzur retro krok po kroku

megaramegara - specjalista Tipy.pl
fryzura retro
1 z 11
Styl retro to kwintesencja kobiecości. Nic więc dziwnego, że moda na lata 20., 40. i 60. co roku powraca w coraz to nowej odsłonie. Nie wystarczą jednak ciuchy z najnowszych kolekcji i modne akcesoria. Liczy się przede wszystkim odpowiednia fryzura. Do wyboru masz gładkie boby, kobiece loki, wysokie upięcia. Zestaw je z odpowiednimi dodatkami, a będziesz wyglądać jak gwiazda kina. Poniżej znajdziesz 10 najlepszych fryzur retro wraz z opisem krok po kroku jak je wykonać.
1
fryzury retro - przykład 1
Wysokie upięcie przewiązane chustą

Wilgotne włosy spryskaj sprayem dodającym objętości. Wydziel szerokie pasmo włosów z przodu głowy i zaczesz je na bok, robiąc po jednej stronie przedziałek. Pozostałe włosy zaczesz do góry i zwiąż wysoko w kucyk. Na losowo wydzielone pasma włosów nałóż odrobinę żelu modelującego włosy. Podkręć te pasma na średniej grubości lokówce. Gdy loki wystygną, przeczesz je palcami i poprzypinaj w przypadkowych miejscach tworząc „koczek nieład”. Zepnij gładkie pasmo włosów tworzących przedziałek. Całość przewiąż chustą, najlepiej czerwoną w białe kropki, miętową lub z kwiatowym wzorem. Z boku obowiązkowo zawiąż kokardę.
2
fryzury retro - przykład 1
Kucyk na bok na włosach natapirowanych u nasady

Pochyl głowę w dół i spryskaj włosy sporą ilością suchego szamponu lub sprayu na objętość. Następnie nałóż suchy szampon lub proszek dodający objętości na środek głowy i natapiruj włosy u nasady. Wygładź włosy z wierzchu i przypnij je po bokach wsuwkami w taki sposób, by pozostały uniesione. Następnie zwiąż włosy w kucyk z boku, tuż za uchem. Przednią część włosów wygładź, by była płaska. Całość spryskaj lakierem dodającym objętości.
3
fryzury retro - przykład 3
Geometryczne cięcia

Żeby uzyskać taką fryzurę, przyda się dobry fryzjer. Doskonale podkreśla ona zgrabną szyje i uwydatnia kości policzkowe. We współczesnym wydaniu włosy muszą być proste, gładkie i lśniące. Żeby uzyskać taki efekt, podczas każdego mycia stosuj nabłyszczającą odżywkę do włosów. Włosy susz używając płaskiej szczotki, a na końcu spryskaj je drobiną serum prostującego włosy, by na długie godziny zachowały gładkość i blask.
4
fryzury retro - przykład 4
Wysoko upięty kucyk, podwójnie przewiązany

Rozczesz włosy i zwiąż je wysoko w kucyk. Wygładź je odrobiną żelu i zabezpiecz kucyk u nasady gumką do włosów. Przeczesz kucyk i zwiąż drugą gumką – tym razem w odległości 3 cm od jego nasady. Ponownie przeczesz kucyk. Na koniec wetrzyj w niego odrobinę nabłyszczającego kremu do włosów, nadając mu ekstra blask.
5
fryzury retro - przykład 5
Lekko pofalowany bob z przedziałkiem na bok

Kluczową kwestią w tej fryzurze jest zachowanie naturalnej miękkości i połysku włosów. Nie przesadzamy z ilością kosmetyków i lakieru, by nie uzyskać na głowie sztucznego hełmu. Włosy dziel na sekcje o szerokości 3 cm. Każdą spryskaj dwu- lub trzykrotnie sprayem do włosów i nawiń na gorący wałek. Gdy wałki wystygną, zdejmij je. Na ciemię głowy nałóż odrobinę suchego szamponu i poczekaj minutę, aż wyschnie. Teraz rozczesz włosy i ułóż je palcami.
6
fryzury retro - przykład 6
Długie „bardotkowe” fale

Żeby uzyskać naturalny, kobiecy wygląd, zrezygnuj z lakieru do włosów i tapirowania. Zamiast tego zastosuj gorące wałki i suchy szampon. Zakręć włosy na gorących wałkach. Gdy wałki wystygną, usuń je, a u nasady włosów znajdujących się na ciemieniu głowy nałóż suchy szampon. Przeczesz całość i spryskaj odrobinką lakieru do włosów. Fryzura powinna zachować naturalną miękkość i lekkość.
7
fryzury retro - przykład 7
Króciutka grzywka

Krótka grzywka to znak rozpoznawczy Audrey Hepburn. Nie musisz jednak zapuszczać włosów, by uzyskać fryzurę w stylu retro. Równie dobrze sprawdzi się jej krótka wersja pokazana na zdjęciu obok. Doskonale podkreśli drobną twarz i zgrabną szyję. Włosy starczy wysuszyć (najlepiej jednocześnie przeczesując je płaską szczotką) i nałożyć na nie odrobinę stylizującego wosku lub kremu. Grzywkę najlepiej zaczesać nieco na bok. Możesz spiąć ją kobiecą spinką lub założyć cienką, elegancką opaskę.
8
fryzury retro - przykład 8
Tapirowany podwójny kok

Kluczową kwestią w tej fryzurze jest jej nieco niedbały wygląd. Włosy podziel na dwie sekcje tworząc poziomy przedziałek dokładnie na środku głowy, rozciągający się od jednego ucha do drugiego. Przednią sekcję zepnij pomocniczą spinką, nie będzie w tej chwili potrzebna. Tylną sekcję natapiruj i zwiąż w luźny koczek. Końce kosmyków włosów przypnij spinkami. Teraz zajmij się przednią sekcją włosów. Spryskaj ją dużą ilością lakieru do włosów. Natapiruj włosy znajdujące się na ciemieniu głowy. Przypnij je spinkami, żeby zachować otrzymany kształt, a następnie luźno zwiąż w kucyk. Wepnij górny kucyk do dolnego koka, starając się zachować naturalny nieład.
9
fryzury retro - przykład 9
Upięcie odwijane na bok

Fryzura idealna do jedwabnych bluzek, koronkowych sukienek i klasycznych spódnic. Lekko spryskaj włosy sprayem teksturyzującym. Wysusz je, by nadać im objętości i zrób na środku przedziałek. Dwa szerokie pasma włosów (jedno z prawej, drugie z lewej) luźno skręć dookoła i przypnij wsuwkami z tyłu głowy. Pozostałą część włosów również skręć dookoła i zepnij na karku w delikatny koczek. Całość utrwal odrobiną lakieru do włosów.
10
fryzury retro - przykład 10
Kobiece loczki

Fryzura w stylu Marilyn Monroe. Żeby ją wykonać, najpierw umyj i wysusz włosy. Pracuj z 1-2 sekcjami naraz. Lekko spryskaj każdą sekcję sprayem teksturyzującym i zakręć na gorącym wałku. Gdy wałki wystygną, zdejmij je, a loki ukształtuj palcami. Całość spryskaj niewielką ilością lakieru do włosów nadającego połysk.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

szara5
24.10.2014
podobaja mi sie te fryzury ;) ciekawe fajne :)