Składanie serwetek - krawat

Jak złożyć serwetkę w krawat?·

MarchewkaMarchewka - specjalista Tipy.pl
Składanie serwetek - krawat
1 z 10
Serwetka złożona w krawat jest niezwykle efektowna. Teraz twoi goście będą mogli się wycierać krawatami. Fajnie, prawda? Krawat ten najłatwiej zrobić z miękkich serwetek oraz przy pomocy żelazka. Pamiętaj, że im większa serwetka tym krawat będzie dłuższy.
1
Składanie serwetek - krawat 1
Połóż serwetkę płasko na stole, skosem, tak aby jeden z rogów był skierowany w twoim kierunku.
2
Składanie serwetek - krawat 2
Zacznij składanie od prawego rogu. Przełóż go ukośnie na lewą stronę. Zauważ, że róg znajduje się teraz w połowie lewego, dolnego boku.
3
Składanie serwetek - krawat 3
Powtórz tą samą czynność z lewym rogiem. Przełóż lewy róg na lewą stronę tak aby krawędzie boków się pokryły. Zaprasuj.
4
Składanie serwetek - krawat 4
W podobny sposób jak poprzednio przełóż prawy bok ukośnie na lewą stronę. Połóż go w odległości 1/3 do lewego górnego boku.
5
Składanie serwetek - krawat 5
Powtórz to samo z lewym, górnym bokiem. Przełóż go na prawo tak aby boki serwetki się pokryły. Jak będziesz zadowolony z kształtu krawata wówczas zaprasuj zgięcia.
6
Składanie serwetek - krawat 6
Zegnij około 1/3 górnej części krawata w sposób ukośny (patrz zdjęcie) tak aby końcówka krawata była prostopadła do jego dolnej, szerszej części.
7
Składanie serwetek - krawat 7
Odwróć krawat na drugą stronę. Teraz końcówka będzie skierowana w lewo.
8
Składanie serwetek - krawat 8
Zawiń końcówkę dookoła górnej części krawata oraz podwiń ją pod spód aby utworzyć węzeł. Krawat gotowy!
9
Składanie serwetek - krawat - gotowe
Tak złożone serwetki połóż na talerzach przed wszystkimi gośćmi (płci męskiej oczywiście ;)).
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

wiki01
19.04.2012
extra