Sałatka z fasolki szparagowej z jajkiem

Jak zrobić sałatkę z fasolki szparagowej z jajkiem?
JaponkaJaponka - specjalista Tipy.pl

Poniżej przedstawiam przepis na sałatkę z fasolki szparagowej, jajka oraz czosnku i majonezu. Ilość czosnku i majonezu zależna jest od upodobania. Doskonała kompozycja składników sprawia, że trudno się oprzeć sałatce. Możecie być pewni, że zaskoczy nawet najwybredniejsze podniebienie. Doskonale nadaje się na śniadanie, ponieważ jest bardzo sycąca. Poniżej znajdziecie szczegółowe wskazówki, dzięki którym bardzo szybko wykonanie przepyszną sałatkę.

P

450 g fasolki szparagowej, 4 jajka, 1-2 ząbki czosnku, łyżka masła i majonez do smaku

1
Sałatka z fasolki szparagowej z jajkiem 1

Fasolkę obierz a jajka ugotuj na twardo.

2

W dużym garnku zagotuj wodę, dodaj do niej soli do smaku, wrzuć fasolkę szparagową i ugotuj na miękko (w zależności od jej grubości może to potrwać około 5-10 minut). Po ugotowaniu przełóż fasolkę na sitko i przelej ją lodowatą wodą.

3

Fasolkę odcedź. Na patelni rozgrzej łyżkę masła dodaj fasolkę i podsmażaj ją ok. 5 minut od czasu do czasu mieszając.

4

Przełóż fasolkę do miski, obierz czosnek i go przeciśnij przez praskę.

5

Obierz jajka i je wkrój do fasolki (najlepsza do tego będzie specjalna krajalnica do jajek).

6

Dodaj majonez, wymieszaj i jeśli jest taka potrzeba to dopraw do smaku solą i pieprzem. Smacznego!

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

toni
30.07.2020
Ja robię fasolkę tak,dowolną ilość gotuję w wodzie osolonej na miękko,odcedzam wrzucam na roztrzepane jajko,obtaczam w bułce tartej i na patelnię z rozgrzaną margaryną,smażę na złoty kolor,wyśmienite żarełko.