Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Halloween > Dekoracje na Halloween > Jak zrobić lampiony na Halloween – ręce szkieletora?

Jak zrobić lampiony na Halloween – ręce szkieletora?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 8 
Świecące ręce szkieletora to świetna dekoracja na Halloween. Czemu? A to dlatego, że nie tylko efektownie wyglądają, ale przede wszystkim są banalnie proste w przygotowaniu. Potrzebne ci będą jedynie gumowe rękawiczki, lampiony i komplet ledowych podgrzewaczy. Zainteresowana? Sprawdź szczegóły poniżej.
Rzeczy, których potrzebujesz:
gumowe rękawiczki, czarne markery permanentne – z cienką i grubą końcówką, szerokie lampiony na podgrzewacze lub małe słoiki, podgrzewacze LED
1
lampiony ręce na Halloween - krok 1
Przygotuj wszystkie potrzebne akcesoria: parę gumowych rękawiczek, szklane lampiony, markery permanentne i podgrzewacze ledowe. Te ostatnie to jedyna rzecz, w którą tak naprawdę musisz zainwestować. Nie oszczędzaj jednak. Podgrzewacze te są bezpieczne, nie spowodują pożaru i nie stopią gumowych rękawiczek.
2
lampiony ręce na Halloween - krok 2
Za pomocą markera permanentnego z cienką końcówką narysuj na każdej rękawiczce schemat kości dłoni. Możesz zasugerować się zdjęciem obok lub poszukać takiego schematu w internecie.
3
lampiony ręce na Halloween - krok 3
Miejsca pomiędzy „kośćmi” zamaluj markerem permanentnym z grubą końcówką. Jest to niezbędne, żeby uzyskać pożądany efekt. Wybierz, czy chcesz zrobić lampion jednostronny, czy dwustronny. Jeśli ustawisz go w takim miejscu, że będzie widoczny zarówno z przodu, jak i z tyłu, schemat przedstawiony na zdjęciu powiel również z drugiej strony każdej z rękawiczek.
4
lampiony ręce na Halloween - krok 4
Oto jak powinny wyglądać gotowe rękawiczki. Ich nasady nie musimy malować, ponieważ naciągniemy ją bezpośrednio na lampion.
5
lampiony ręce na Halloween - krok 5
W szerokich lampionach na podgrzewacze (lub w małych słoiczkach) umieść włączone podgrzewacze ledowe. Naciągnij rękawiczki na lampiony. Guma powinna bardzo ciasno przylegać do szkła, by powietrze nie mogło wydostać się na zewnątrz. Z tego powodu lampiony powinny być większe, niż tradycyjne sprzedawane do małych podgrzewaczy.
6
lampiony ręce na Halloween - krok 6
Odchyl nieco gumę i wdmuchnij do wnętrza rękawiczek powietrze. Dzięki temu, że guma ściśle przylega do lampionów, nie wydostanie się ono na zewnątrz.
7
lampiony ręce na Halloween - krok 7
Zgaś światło i ciesz się własnoręcznie wykonaną dekoracją na Halloween. Prawda, że wygląda efektownie?
 4.5/5 (2 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Tak przygotowane lizaki będą miłą niespodzianką dla gości na imprezie z okazji Halloween. Aby je zrobić potrzebujesz...
Jak zrobić spersonalizowane lizaki ze zdjęciami?
Tak przygotowane lizaki będą miłą niespodzianką dla...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt