angielski

Internetowy słownik angielski
GwiazdeczkaGwiazdeczka - specjalista Tipy.pl

Słowniki online mają tą przewagę nad wszystkimi - nawet darmowymi programami desktop-owymi służącymi do tłumaczenia poszczególnych słówek, że nie wymagają instalacji oraz istnieje możliwość korzystania z nich zawsze i wszędzie - pod warunkiem, że mamy dostęp do Internetu. Czas to pieniądz jak to się mówi, zatem poniżej przedstawiamy najlepsze oraz najbardziej popularne słowniki online.
1
Słownik online
Translator Google

Google ma to do siebie, że cokolwiek robi, robi to wspaniale. Wszystko wymyślone przez Google jest perfekcyjne od A do Z. Zatem udostępniony przez tą firmę darmowy translator, jak również słownik online, jest jak najbardziej godny polecenia. Jedynym minusem jest to, że póki co nie tłumaczy języka polskiego, jednak jest to tylko kwestią czasu.

Póki co, możemy za pomocą translatora tłumaczyć całe zdania z jednego języka na inny oraz poszczególne słówka. Do wyboru mamy: angielski, arabski, chiński, francuski, grecki, hiszpański, holenderski, japoński, koreański, niemiecki, portugalski, rosyjski, oraz włoski.

Darmowy translator umożliwia nam tłumaczenie i zrozumienie każdej strony oraz dokumentu zamieszczonego w Internecie, z całego świata i w prawie każdym języku. Wystarczy, że wkleimy adres interesującej nas strony do formularza i wybierzemy odpowiednie języki.
2
Angielski słownik online Cambridge

Jest to jeden z największych darmowych słowników angielskich dostępnych online, przeznaczony dla wszystkich osób uczących się języka angielskiego - zarówno dla początkujących jak i dla osób zaawansowanych.
3
Infobot
Tłumacz słówek w Infobot

Infobot to bot informacyjny oferujący między innymi prognozę pogody dla 381 miast, wyniki lotto, imieniny, wiadomości z kraju i ze świata, program dla 224 stacji telewizyjnych, kursy walut, skracacz adresów, informacje o związkach chemicznych, słowniki - słownik języka polskiego, słownik wyrazów obcych, bliskoznacznych, słownik ortograficzny, Wikipedię oraz to co nas tutaj najbardziej interesuje czyli - słowniki językowe, w tym oczywiście język angielski.

Infobot oferuje słownik języka angielskiego, francuskiego, niemieckiego, hiszpańskiego oraz włoskiego.

Z Infobota można korzystać za pomocą gg (nr. 3217426), Skype (kontakt: infobot.pl), Tlen (kontakt: infobot@tlen.pl), Jabber (infobot@infobot.pl), pocztę Google Mail lub SMS. Aby skorzystać z tego BOT’a należy dodać jego kontakt do swojego komunikatora i wysłać odpowiednią wiadomość - komendę. Aby poznać listę dostępnych funkcji należy wysłać wiadomość o treści “pomoc”.

Aby Infobot przetłumaczył nam słowo z języka polskiego na język angielski należy wpisać “pa słowo” np. “pa trawa” i już po sekundzie znamy tłumaczenie tego słowa. W przypadku, gdy chcemy przetłumaczyć więcej słów wpisujemy komendę “zapisz pa” i wpisujemy kolejno pojedyncze słówka.

To co jest najwspanialsze w BOT ‘ach to ich szybkość. Minusem jest tylko uzależnienie ich działania od naszego komunikatora.
Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane