Ojciec z córką

Jak spędzić Dzień Ojca?

RozrywkaRozrywka - specjalista Tipy.pl
Dzień Matki już jest za nami. Najwyższa pora aby zacząć myśleć o naszym tacie oraz Dniu Ojca (23 czerwiec). Robienie prezentów dla taty jest znacznie trudniejsze niż dla mamy, jednak nie musi tak być. Zawsze możesz podarować tacie kolejny krawat (ma ich już pewnie setki!) lub pomyśleć nad czymś nowym co mogłoby go miło zaskoczyć. Zamiast dawać tacie coś, czego prawdopodobnie nigdy nie użyje, spędź z nim cały dzień robiąc coś co na pewno na długo zapamięta.
1
Wydarzenie sportowe - Ponieważ Dzień Ojca jest w lecie, jest bardzo prawdopodobne, że będzie ładna pogoda. Jeśli mieszkasz w większym mieście z pewnością w okresie Dnia Ojca będzie jakiś mecz lub zawody. Kup dwa bilety (dla siebie i dla taty) i postaraj się jak najbardziej umilić mu jego dzień. Nawet jeśli sport cię w ogóle nie interesuje staraj się sprawiać dobre wrażenie. Dopinguj ulubionej drużynie taty (ulubionemu zawodnikowi) i baw się dobrze. Twój tato z pewnością będzie bardzo zadowolony widząc ciebie z uśmiechem na twarzy oraz oglądając swój ulubiony sport.
2
Aktywny sposób spędzenia czasu. Weź tatę na tenisa, paintballa lub na rower. Nie ważne czy twój tato potrafi grać w tenisa - ważne jest abyście pobyli na świeżym powietrzu a twój tato mógł się zrelaksować.
3
Piknik - piknik to jest to co można robić z całą rodziną w Dzień Ojca. Piknik możesz zrobić na działce, nad rzeką czy pobliskim jeziorem. Weź ze sobą piłkę, paletki czy bumerang.
4
Zaproponuj tacie że pomożesz mu robić to co ostatnio planował: np umyjecie razem samochód - jest to wspaniała okazja do rozmowy i spędzenia razem czasu.
5
Odpoczynek i relaks - twój tato może nic nie chcieć na Dzień Ojca oprócz świętego spokoju. Zamiast planować wyjście z domu oraz zajęcia dla taty pomyśl jak pomóc mu spędzić ten dzień w spokoju. Zadbaj o to, aby tato w ten dzień nie musiał się o nic martwić i nic robić. Nie proś go o nic, nie dręcz - po prostu daj mu czas dla siebie, a jeśli poprosi cię o jakąś przysługę - zrób to bez zmrużenia oka.

Pod wieczór zrób grilla. Na grilla przygotuj to co twój tato najbardziej lubi (z pewnością nie jest to sałata) a mianowicie:
- kiełbasa
- piersi z kurczaka
- karkówka
- boczek
- chipsy
- sos salsa
- ulubione warzywa taty.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Pakowanie prezentów
zakładka dla taty
prezent dla taty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane