Wieczór babski

Jak zorganizować babską imprezę?
Karolinas - specjalista Tipy.pl

Chcesz w końcu spotkać się ze swoimi przyjaciółkami TYLKO i wyłącznie w kobiecym gronie ale nie wiesz jak zaaranżować takie przyjęcie? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak zorganizować babskie Party!
P

dużo chęci i pomocy ze strony przyjaciółek - praca zespołowa kluczem do sukcesu!

1
Nic tak nie regeneruje babskich zszarganych nerwów jak spotkanie z przyjaciółkami i najzwyklejsze pogaduszki. Kiedy dłuższy czas nie widzisz się ze swoją przyjaciółką to masz wrażenie, że buzie się wam nie zamykają, bo macie sobie tyle do powiedzenia. Czasem jednak zapada ta niezręczna cisza i przyjęcie idzie nie tym torem co trzeba. Jak zaaranżować kobiece party aby każda jego uczestniczka wyszła z zadowoloną miną?
2
Najważniejsze aby wszystkie uczestniczki przybyły z pozytywnym nastawieniem - to połowa sukcesu! Nie możecie zamartwiać się i co chwila wydzwaniać do stęsknionego chłopaka czy męża albo do rodziców. Pamiętajcie, że znudzony chłopak nie da tak łatwo za wygraną a w najgorszym razie będzie próbował wkręcić się na waszą imprezę! Babskie party i facet? - Nie ma mowy! Zorganizuj więc jakąś rozrywkę swoim bliskim, tak aby nie przeszkadzali - to wieczór zarezerwowany tylko dla Ciebie. Zorganizuj tego dnia nianię dla swoich dzieci czy psiaka, poproś o pomoc najbliższych w załatwieniu najpilniejszych spraw i ruszaj na spotkanie z przyjaciółkami!
3
Razem wybierzcie najlepszy czas i miejsce. Dziś nie trudno komunikować się za pomocą Internetu, czy telefonów. Łatwo dogadacie więc wszystkie szczegóły. Ważne aby opcja była odpowiednia dla wszystkich uczestniczek - bez sensu jest kogoś do czegoś zmuszać, bo na pewno nie będzie bawił się dobrze. Zastanówcie się czy chcecie poplotkować, bo długo się nie widziałyście? A może wytańczyć, bo akurat jest do tego sprzyjający okres w roku? A może któraś z was niedawno rozstała się z chłopakiem i potrzebuje sesji terapeutycznej w gronie koleżanek? Kiedy wybierzecie plan na imprezę łatwiej będzie ustalić odpowiednie miejsce: małą kawiarnię, klubik, dyskotekę, pub, czy po prostu zwykły dom.
4
Jeśli umówicie się w kawiarni lub klubie połowę frajdy zgarną wam kelnerzy i obsługa. Najzabawniej i najśmieszniej jest przecież w zaciszu domowym! To tam możecie do woli się powygłupiać i robić co wam się żywnie podoba.
5
Na domową babską imprezę zaplanujcie szereg zabaw i gier, tak aby wykorzystać ten czas w każdej minucie! Możecie wymyślić motyw przewodni, czyli np. domowe Spa, seans z wróżeniem z kart albo inne wróżby, zwykłe tańce połamańce i kupa śmiechu a może zabawny pokaz mody albo seans waszych ulubionych filmów.
6
Jeśli impreza odbywa się w domu musicie ułożyć też stosowne menu. Chipsy i popcorn są ok ale w tak wyjątkowym dniu warto zrobić jednak coś więcej. Możecie pobawić się we wspólne pichcenie o ile właściciel mieszkania zgodzi się na to a wy obiecacie posprzątać po sobie ten cały bałagan, bo jak głosi przysłowie : "gdzie kucharek sześć, tam nie ma co jeść"! Niech w menu znajdą się zarówno desery, przekąski jak i coś większego na ząb dla tych, którzy zgłodnieją od przedniej zabawy! Ostatecznie możecie zamówić ogromną pizzę.
?

Wskazówki
* Zaproś jak najwięcej swoich przyjaciółek, w większym gronie trudniej o nudę, razem na pewno wymyślicie coś ciekawego!

!

Uwaga!
* Najlepiej umówić się na określony rodzaj ubioru, tak aby nikt nie czuł się dziwacznie. Może to być pidżama party albo eleganckie spotkanie w sukniach, czemu nie?
* Określcie też ramy czasowe, nikt nie lubi, kiedy ostatni goście nie dają nam zakończyć imprezy i położyć się do łóżka.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

arimor
08.08.2013
Świetnym pomysłem na domową zabawę z przyjaciółkami jest biżuteryjno-ubraniowe swap party! Przynieście ze sobą ubrania lub ozoby, które już się wam znudziły i wymieńcie się między sobą. "Śmietnik jednej jest skarbcem drugiej" :).
zenek50zenek
12.04.2013
ufff dobrze, ze mnie to nie dotyczny