Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Odżywki Domowej Roboty > Jak zrobić odżywczą maseczkę do włosów?

Jak zrobić odżywczą maseczkę do włosów?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Stosujesz różne preparaty do pielęgnacji włosów ale one ciągle są matowe, zniszczone i oklapnięte? Poznaj domowe sposoby na stworzenie odżywczej maski do włosów, która przywróci im blask i witalność! Częste stosowanie kosmetyków na bazie sztucznych barwników, parabenów, silikonów dodatkowo obciąża włosy i wcale im nie pomaga. Rozważ zatem zastosowanie domowej maski na włosy. Sięgając po taką maskę masz pewność co tak na prawdę nakładasz na włosy i wiesz, że są to same naturalne składniki, które nie zaszkodzą kondycji włosów. Tylko jak wykonać taką maskę?
Rzeczy, których potrzebujesz:
oliwa z oliwek, olejek rycynowy, miód, żółtka, majonez, cytryna
1
MASKA Z ŻÓŁTEK:
Popularna maseczka z żółtek jest bardzo prosta w wykonaniu.
3 żółtka mieszamy z 15 kroplami olejku rycynowego oraz sokiem ze świeżo wyciśniętej połówki cytryny. Całość dokładnie mieszamy i nakładamy na włosy a potem obficie spłukujemy.
2
MASKA MAJONEZOWA:
Jest to kolejna popularna maseczka, poniekąd również o jajecznym składzie. 3 łyżki majonezu zmieszaj z 3 łyżkami oliwy z oliwek lub oliwki dla dzieci wetrzyj w skórę głowy a po czasie dokładnie spłucz.
3
MASECZKA MIODOWA:
3 łyżki płynnego, nieskrystalizowanego miodu zmieszaj z 3 łyżkami oliwy i 15 kropelkami olejku rycynowego.
4
Pamiętaj o prawidłowym stosowaniu masek do włosów. Nakładaj je zawsze na wilgotne, osuszone ręcznikiem włosy. Wilgotne włosy są bardziej podatne na przyjmowanie składników odżywczych z maski. Mokre włosy są zbyt przeciążone wodą aby przyjąć cokolwiek. Po nałożeniu maski włosy przeczesz grubym grzebieniem - dzięki temu odpowiednio rozprowadzisz maskę. Pamiętaj aby przykryć włosy ręcznikiem albo foliowym czepkiem, tak aby mogło wytworzyć się ciepło.
Jak zrobić sobie domowe SPA?
Jak zrobić musujące kule do kąpieli?
Jak zrobić tonik różany?
Jak zrobić tonik aloesowy?
Wskazówki
  • Aby uzyskać widoczny efekt musisz stosować maski regularnie, nie za często aby zbytnio nie obciążyć włosów.
  • Maseczki możesz dodatkowo wzbogacać kapsułkami witaminowymi np takimi z witaminą A i E, które doskonale wpływają na kondycję włosów, skóry i paznokci.
 3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Zawsze jest dobra pora na kosmetyki z jajek. Jednak w okresie wielkanocnym, gdy dysponujemy sporym zapasem białek i...
4 przepisy na domowe kosmetyki z jajek
Zawsze jest dobra pora na kosmetyki z jajek. Jednak w...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt