Maseczki domowej roboty

Jak zrobić odżywczą maseczkę do włosów?

Karolinas - specjalista Tipy.pl
Stosujesz różne preparaty do pielęgnacji włosów ale one ciągle są matowe, zniszczone i oklapnięte? Poznaj domowe sposoby na stworzenie odżywczej maski do włosów, która przywróci im blask i witalność! Częste stosowanie kosmetyków na bazie sztucznych barwników, parabenów, silikonów dodatkowo obciąża włosy i wcale im nie pomaga. Rozważ zatem zastosowanie domowej maski na włosy. Sięgając po taką maskę masz pewność co tak na prawdę nakładasz na włosy i wiesz, że są to same naturalne składniki, które nie zaszkodzą kondycji włosów. Tylko jak wykonać taką maskę?
P

oliwa z oliwek, olejek rycynowy, miód, żółtka, majonez, cytryna

1
MASKA Z ŻÓŁTEK:
Popularna maseczka z żółtek jest bardzo prosta w wykonaniu.
3 żółtka mieszamy z 15 kroplami olejku rycynowego oraz sokiem ze świeżo wyciśniętej połówki cytryny. Całość dokładnie mieszamy i nakładamy na włosy a potem obficie spłukujemy.
2
MASKA MAJONEZOWA:
Jest to kolejna popularna maseczka, poniekąd również o jajecznym składzie. 3 łyżki majonezu zmieszaj z 3 łyżkami oliwy z oliwek lub oliwki dla dzieci wetrzyj w skórę głowy a po czasie dokładnie spłucz.
3
MASECZKA MIODOWA:
3 łyżki płynnego, nieskrystalizowanego miodu zmieszaj z 3 łyżkami oliwy i 15 kropelkami olejku rycynowego.
4
Pamiętaj o prawidłowym stosowaniu masek do włosów. Nakładaj je zawsze na wilgotne, osuszone ręcznikiem włosy. Wilgotne włosy są bardziej podatne na przyjmowanie składników odżywczych z maski. Mokre włosy są zbyt przeciążone wodą aby przyjąć cokolwiek. Po nałożeniu maski włosy przeczesz grubym grzebieniem - dzięki temu odpowiednio rozprowadzisz maskę. Pamiętaj aby przykryć włosy ręcznikiem albo foliowym czepkiem, tak aby mogło wytworzyć się ciepło.
?

Wskazówki
* Aby uzyskać widoczny efekt musisz stosować maski regularnie, nie za często aby zbytnio nie obciążyć włosów.
* Maseczki możesz dodatkowo wzbogacać kapsułkami witaminowymi np takimi z witaminą A i E, które doskonale wpływają na kondycję włosów, skóry i paznokci.

Powiązane porady

maseczka do włosów
tłuste włosy
maseczka na włosy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane