kamienie żółciowe

Jak pozbyć się kamieni żółciowych?

KomoszKomosz - specjalista Tipy.pl
Kamienie żółciowe są przyczyną wielkiego bólu i mogą okazać się bardzo trudne do wyleczenia. Tradycyjna medycyna polega na próbach farmakologicznego rozpuszczenia kamieni, które daje mizerne skutki, oraz na leczeniu operacyjnym - woreczek żółciowy zostaje usunięty wraz z kamieniami. Poniżej przedstawiam kilka sposobów na rozpuszczenie kamieni żółciowych alternatywnymi metodami.
1
Suszona fasola Adzuki

Zagotuj 2 litry wody. Dodaj do gotującej się wody 3 łyżki stołowe suszonej fasoli Adzuki. Przykryj pokrywką zostawiając małą szparkę przez którą będzie mogła się wydostawać para. Zmniejsz ogień. Gotuj fasolę tak długo aż w garnku zostanie około litr wody. Wyłącz ogień, odłóż pokrywkę na bok i poczekaj aż woda przestygnie. Odcedź fasolę, przelej wodę do dużego zamykanego słoika. Pij szklankę gorącej wody po fasoli co 2-3 godziny na pusty żołądek. Powinieneś zauważyć różnicę po 24 godzinach (niektóre osoby potrzebują dłuższego czasu niż 24h).

2
Woda! Wiem, że z pewnością słyszałeś o tym tysiące razy, ale woda jest jedną z najlepszych rzeczy w naszym organizmie. Jej picie jest wskazane na wszelkiego rodzaju dolegliwości. Twoje ciało składa się z 75% wody, a jeśli ten procent spadnie, mogą powstać różne schorzenia. Woda jest w stanie rozpuścić sole wapnia znajdujące się w kamieniach żółciowych. Codziennie pij co najmniej 3 litry wody (12 szklanek).
3
Krople Solaren

Krople te można kupić w aptekach (również w Internecie link). Krople te działają żółciotwórczo i żółciopędnie. Pobudzają miąższ wątroby jak również zwiększają wytwarzanie kwasów żółciowych, ułatwiają przepływ żółci przez drogi żółciowe i przywracają kurczliwość pęcherzyka żółciowego, - zapobiega to objawom zastoju i powstawaniu kamieni żółciowych.

4
Sposób na kamienie żółciowe.

1. Przez pierwsze 5 dni pij codziennie 4 szklanki świeżego soku jabłkowego, lub jedz 4-5 jabłek (jak wolisz). Sok jabłkowy rozmiękcza kamienie żółciowe. Przez pierwsze 5 dni jedz normalnie. 2. Szóstego dnia nie jedz kolacji. 3. O 18 zjedz łyżeczkę siarczanu magnezu (możesz go rozpuścić w szklance ciepłej wody). 4. O 20 zjedz kolejną łyżkę siarczanu magnezu. Siarczan magnezu otwiera kanał pęcherzyka żółciowego. 4. O 22 wypij szklankę roztworu zrobionego z oliwy i soku cytrynowego. Pół szklanki oliwy z oliwek (lub oliwy z sezamu) zmieszaj z pół szklanki świeżo wyciśniętego soku z cytryny. Olej ułatwi wyjście kamieniom. (Pół szklanki soku z cytryny - około 3 cytryny). Następnego dnia powinieneś znaleźć w stolcu zielone kamyki.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

biegunka
jak leczyć gazy?
nadkwasota żołądka - leczenie

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

grazyna2
27.04.2013
Moja mama piła olej i kamienie sie rozpusciły