wieczór panieński

Jak zorganizować fajny wieczór panieński?
Karolinas - specjalista Tipy.pl

Zbliża się ślub Twojej najlepszej przyjaciółki i chciałabyś zorganizować jej wieczór panieński, ale za bardzo nie wiesz jak? Przeczytaj artykuł i poznaj ciekawe pomysły na realizację wieczoru panieńskiego!
P

dodatki i dekoracje na wieczór panieński (do kupienia tutaj)

1
Ślub to bardzo ważna chwila w życiu każdego z nas. Często niesie za sobą wiele emocji i stresu. Aby nieco rozładować emocje jakie towarzyszą temu wydarzeniu warto zorganizować wieczór panieński. Oczywiście mowa tutaj o paniach - panowie organizują wieczór kawalerski.

Wieczór taki powinien odbyć się na około tydzień przed planowanym zamążpójściem (Panna Młoda musi w końcu dojść do siebie po tylu wrażeniach). Organizacją takiego wieczoru zająć powinny się druhny, świadkowe i/lub najlepsze przyjaciółki Panny Młodej. Tylko jak właściwie zorganizować taki wieczór?
2
Zorganizowanie wieczoru panieńskiego to wcale nietrudna sprawa. Łatwo zbierzesz grupę wszystkich chętnych Pań (a chętnych z reguły na tego typu imprezy nie brakuje).
Najlepiej, jeśli wspólnie zdecydujecie jaki budżet będziecie miały do dyspozycji. Najbardziej ekonomicznym wyjściem będzie złożenie się w kilka, kilkanaście osób. Dlatego też im więcej Was, tym lepiej!
3
Najlepiej kiedy organizacją zajmie się jedna, dwie osoby. Wówczas nie ma zbędnego rozgardiaszu i kłótni. Charakter wieczoru panieńskiego dopasuj do charakteru przyszłej Panny Młodej. To ona ma w tym dniu czuć się wyjątkowo i to ona ma czerpać z atrakcji największą przyjemność. Oczywiście doskonale będzie, jeśli reszta załogi również będzie bawić się przednio.
4
Możecie zdecydować się na najbardziej popularny schemat wieczoru panieńskiego, czyli mini impreza w domu połączona z wyjściem na imprezę do klubu. Tak zwykle bawią się młode kobiety. W domu gratulują przyszłej Pannie Młodej i obdarowują ją upominkami, często o sprośnym, erotycznym charakterze. Następnym punktem programu jest zamówiony specjalnie dla przyszłej Panny Młodej striptease w wykonaniu męskim. Po takim show dziewczyny wychodzą do klubu i szampańsko bawią się do białego rana. Oczywiście nie możecie zapomnieć o detalach. Wszystkie uczestniczki wieczoru panieńskiego powinny być przebrane. W Internecie i sex-shopach znajdziecie mnóstwo przebrań specjalnie na takie okazje. Możecie wybrać również coś mniej sexy, a równie uroczego, np. szale boa, diabelskie różki albo koszulki z zabawnymi napisami. W klubie powinnyście się wyróżniać i dbać o to, aby przyszła Panna Młoda bawiła się najlepiej.

W Internecie znajdziecie mnóstwo ofert dotyczących organizacji wieczorów panieńskich od A do Z. Obejmują one często występ chippendelsa oraz przejazd limuzyną do klubu. W klubie będziecie mogły liczyć na zarezerwowaną lożę i drinki oraz napoje. Często organizator bierze na siebie również przygotowanie strojów dla uczestniczek.
5
Jeśli wiesz, że przyszła Panna Młoda nie byłaby zadowolona z takiego sposobu spędzenia tego ważnego wieczoru, postaw na coś innego. Nie ma sensu wprowadzać kogoś w zakłopotanie, ani zmuszać go na siłę do robienia czegoś, na co zwyczajnie nie ma ochoty. Jeśli Twoja przyjaciółka to raczej spokojna duszyczka, możesz zorganizować równie ciekawe przyjęcie o innym charakterze.

Przemyśl zorganizowanie przyjęcia, na które zamiast chippendalesa zaprosisz kosmetyczkę, wróżkę, czy masażystkę. Możecie wybrać się na miasto zamiast na imprezę, do kina, na ciekawe zakupy i kolację. W domu możecie zorganizować wspólne konkursy, czy zabawne przebieranki. Możesz zafundować koleżance wypad do SPA albo na bardziej emocjonujące wydarzenie, np. lot balonem.
Wszystko zależne jest tak naprawdę od osobowości przyszłej Panny Młodej. Pamiętaj aby ten dzień całkowicie poświęcić jej. Nie myśl o sobie tylko o głównej bohaterce wieczoru, a na pewno spędzicie ten wieczór panieński w niezapomnianej atmosferze.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

boa
30.04.2020
Ja zorganizowałam przyjaciółce wieczór panieński nad morzem, konkretnie w spa i był to strzał w dziesiątkę, miałyśmy w ofercie różne masaże, aromaterapię i zabiegi w grocie solnej, do tego szampan oraz kolacja po zakończeniu zabiegów. Zarówno przyszła pani młoda jak i wszystkie.