truskawki jako afrodyzjak

Jakie owoce to afrodyzjaki?

Karolinas - specjalista Tipy.pl
Świetnie smakują zarówno solo, jak i w sałatce.. ale czy zastanawiałaś się kiedyś nad tym, czy mogą być afrodyzjakiem? Przeczytaj artykuł i dowiedz się jak OWOCE pobudzają nasze zmysły!
P

* owoce: truskawki, gruszki, banany, brzoskwinie
* szampan
* dodatki: orzechy, migdały, bita śmietana

1
Afrodyzjaki mają rozbudzać nasze zmysły i wzmagać pracę hormonów odpowiedzialnych za popęd seksualny. Każdy z nas słyszał już o popularnych feromonach, które być może i działają bez zarzutu .. ale kosztują niestety bardzo wiele... Jak zatem wpłynąć na polepszenie swoich intymnych relacji z partnerem?
2
Owoce od dawna są na liście afrodyzjaków. Pierwsze z nich to truskawki, które często pojawiają się w romantycznych scenach filmowych. Zawsze podawane są wraz z bitą śmietaną i szampanem. Po ten afrodyzjak najczęściej sięgają panowie, gdyż działać pobudzająco ma on właśnie na partnerki. Nierzadko z truskawek i szampana przygotowuje się specjalny napój wpierw ubijając je z cukrem i dopiero wtedy zalewając trunkiem.
3
Kolejnym afrodyzjakiem są gruszki, które również kształtem przypominają nieco kobiecą sylwetkę. Gruszka ma za zadanie rozbudzać zmysły mężczyzny. Świetnie smakuje podgrzana i polana czekoladą. Śmiało możemy podawać ją też w towarzystwie orzechów, migdałów.
4
Banany z kolei kształtem trafiają idealnie w gusta kobiet. Poza tym, że świetnie smakują i podnoszą kobiece libido. Najlepszy przysmak z bananów to oczywiście pieczone banany z czekoladą.
5
Brzoskwinie nazywane są "biustem Wenus", domyślamy się zatem, że działać powinny na mężczyzn. Dokładnie tak się dzieje, a poza swoim cudownym smakiem podnoszą ich potencję. Brzoskwinie z bitą śmietaną, czy te z puszki? Ten wybór zostawiam już samym zakochanym.

Powiązane porady

Awokado
kokos
winogrona

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane