Jak powiedzieć dziewczynie, że ci się podoba?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl

Podoba ci się jakaś dziewczyna? Jesteś gotowy na to aby jej o tym powiedzieć? Jeśli tak to poznaj się z poniższymi wskazówkami i dowiedz się jak wyrazić swoje uczucia do dziewczyny.
1
Pomyśl o tym co chcesz jej powiedzieć, kiedy, gdzie i w jaki sposób zamierzasz to zrobić. Zaplanuj całą strategię aby uniknąć wpadki.
2
Nikogo nie proś, aby powiedział w twoim imieniu dziewczynie, że ci się podoba, zanim sam tego nie zrobisz.
3
Wybierz odpowiedni moment i na niego czekaj. Nie wyznawaj swoich uczuć w środku zatłoczonej sali czy korytarza. Nie rób tego również gdy idzie z koleżankami lub gdy jest czymś zajęta.
4
Poczekaj aż nadarzy się okazja rozmowy w cztery oczy. Nigdy nie rób tego gdy w pobliżu będą wasi koledzy czy koleżanki. Musicie być sami.
5
Bądź wobec niej szczery i otwarty. Nie mów tych samych rzeczy, które zapewne słyszała już miliard razy. Pomyśl o dlaczego naprawdę ją lubisz i powiedz jej o tym.
6
Rozważ wstęp tego typu "Wiesz, naprawdę lubię spędzać z tobą czas. Naprawdę bardzo cię lubię i mi się podobasz...".
?

Wskazówki
* Poczucie humoru powinno ułatwić ci to zadanie - sytuacja nie będzie napięta i żenująca.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Lucius
04.09.2009
wszystkie 6 kroków w/w sa dobre,szczególnie krok 5 na nim trzeba położyc najwiekszy nacisk,ponieważ kobieta zawsze wyczuje czy mówisz prawde lub ja okłamujesz,szczere uczucie i szczere słowa maja największa moc.jeżeli Ona czuje to samo.