Naturalna pielęgnacja skóry

Jak dbać o skórę domowymi sposobami?

karoolkaa96karoolkaa96 - specjalista Tipy.pl
Chcąc poprawić wygląd swojej skóry kupujesz drogie kosmetyki, a z czasem okazuje się, że były to pieniądze wrzucone w błoto? Czy miałaś taką sytuację, że porzucałaś plany odmienienia swojego wyglądu, bo szkoda było ci pieniędzy na kosztowne zabiegi i pielęgnacyjne kosmetyki? Bez obaw, istnieje wiele sposobów, aby polepszyć stan skóry, a co najważniejsze- są sprawdzone i niedrogie. Wystarczy, że wykonasz takie zabiegi w zaciszu swojej łazienki...
P

cebula, krzemionka, cytryna, mleko, miód, otręby, olejek rycynowy

1
Maseczka z cebuli:

Cebula, ze względu na właściwości dezynfekujące, często jest stosowana, jako składnik maseczki. Wystarczy, że zmieszasz startą cebulę z otrębami owsianymi i łyżeczką miodu. Maseczkę należy zmyć po 20 min.
2
Krzemionka na zaskórniki:

Walczysz z wągrami? Pamiętaj, że krzemionka leczy skórę od wewnątrz. Codziennie, przez miesiąc, wypijaj trzy razy dziennie szklankę wody z rozpuszczoną w niej łyżeczką krzemionki. Po takiej kuracji będziesz mogła cieszyć się zdrową cerą.
3
Cytryna + woda = napój piękności.

Co rano wypijaj na czczo szklankę takiego napoju z sokiem z połowy cytryny. Za trzy tygodnie będziesz mogła zauważyć efekty.
4
Mleko do kąpieli

Wlewając odrobinę mleka do wanny, sprawisz, że twoja skóra nie tylko odpocznie, ale także się zregeneruje.
5
Miód do kąpieli

Wystarczy 1-2 łyżki cudownego produktu, aby skóra nabrała miękkości i się natłuściła. Szczególnie polecany dla osób z suchą skórą.
6
Peeling z otrębów pszennych

Otręby pszenne świetnie nadają się do ścierania zrogowaciałego naskórka. Wystarczy powtarzać ten zabieg raz w tygodniu.
7
Olejek rycynowy na rzęsy i brwi

Masz słabe, krótkie rzęsy lub brwi? Wystarczy, że codziennie będziesz nacierać je olejkiem rycynowym. Szybko zauważysz efekt takiego zabiegu.
?

Wskazówki
* Można użyć kwaśnego mleka, bądź jogurtu.

!

Uwaga!
* Cebula może piec, szczególnie gdy na skórze są otwarte ranki.

Powiązane porady

potliwość rąk
Zatkanie pory
kąpiel parafinowa

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Elin
26.03.2013
Gdzie kupić krzemionkę? Czy chodzi tu o ziemię okrzemkową spożywczą?