Jak rozpoznać geja?

Jak rozpoznać geja?

GiovanniGiovanni - specjalista Tipy.pl
Wiele osób widząc dziwnego gościa na ulicy myśli sobie "to chyba jest gej". Jakie cechy wyglądu i zachowania powodują taką opinię? W rzeczywistości nie ma dokładnej listy, na podstawie której można dokonać prawidłowego osądu czy dany mężczyzna jest gejem czy nie. Poza tym istnieją dwa typy homoseksualistów - jeden to zbuntowani homoseksualiści, którzy manifestują swoją odmienność poprzez stroje, wygląd i sposób zachowania. Drugi rodzaj homoseksualistów to mężczyźni, którzy wtapiają się w tłum, wyglądają normalnie i niczym się nie wyróżniają oprócz swojej odmiennej orientacji seksualnej. Mimo wszystko istnieje kilka cech, odróżniających homoseksualistów od heteroseksualistów.
1
Homoseksualiści są zwykle bardziej wrażliwi od heteroseksualistów i wyraźniej okazują swoje uczucia.
2
Homoseksualiści częściej dotykają siebie (np. przeczesują włosy) oraz innych ludzi (podobnie jak to jest w przypadku kobiet).
3
Ich sposób chodzenia jest zbliżony raczej do kobiecego niż męskiego. Heteroseksualiści chodząc poruszają ramionami zaś biodra mają prawie nieruchome. Homoseksualiści odwrotnie - chodząc poruszają biodrami a górna część ciała jest raczej sztywna. Krok geja jest dużo lżejszy. Wydaje się często jakby płynął a nie szedł.
4
Wszyscy homoseksualiści tworzą swój zewnętrzny wizerunek w oparciu o to czy czują się bardziej męscy czy żeńscy.
5
Geje zwykle bardzo o siebie dbają. Depilują swoje ciało, nawilżają skórę, używają samoopalaczy, chodzą na solarium czy do kosmetyczki. Oczywiście niektórzy hetero robią tak samo, jednak jest to zdecydowanie rzadziej spotykane.
6
Homoseksualiści bardzo dbają o swoje usta oraz włosy. Używają pomadek nawilżających a ich włosy są zawsze modnie ścięte i perfekcyjnie uczesane.
7
Geje są delikatniejsi od hetero. Dotyczy to głównie ich zdrowia. Częściej się uskarżają na różne bóle i bardziej je przeżywają.
8
Homoseksualiści zwykle przyjaźnią się z kobietami. Mają wiele koleżanek, uwielbiają wszelkie plotki i nowinki. Kobiety ich ubóstwiają - zarówno ze względu na ich podobieństwo do siebie jak również ze względu na ich wygląd. Każdy z gejów ma wielkie powodzenie u kobiet.
9
Geje potrafią słuchać i są bardzo empatyczni. Jest to jeszcze jeden powód dla którego wiele kobiet modli się o zmianę ich orientacji seksualnej.
10
Homoseksualiści chętniej chodzą na dyskoteki i do klubów niż do zwykłych knajp na piwo. Częściej od hetero piją również słodkie drinki.
11
Jeśli widzisz mężczyznę całującego na powitanie innego faceta wówczas prawdopodobnie jest on gejem lub Francuzem.
12
Homoseksualiści mają lepszy gust i smak. Są świetnymi dekoratorami wnętrz, projektantami mody czy artystami. Potrafią się doskonale ubierać, potrafią wymienić większość kolorów (o czym nie ma pojęcia 99% hetero). Jeśli chodzi o wygląd oraz styl - zawsze służą świetną radą.
!

Uwaga!
* Wielu homoseksualistów potrafi się świetnie ukrywać. Opowiadają oni z zawzięciem o swoich byłych oraz nowo poznanych dziewczynach. Również potrafią świetnie flirtować.

Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (123)

* Pola wymagane

Aaia
17.08.2018
Mój mąż ..nigdy nie był bardzo chętny na seks. Może odwrócić się i zasnąć bez tego. Może nie zawsze, ale prawie zawsze. Czuje się przy nim brzydka. On jest przystojny. Nie je jak ja wszystkiego, co jest w lodówce. Dba o siebie. Nie chcę przytyć. Ma kosmetyki w swojej saszetce.
Twojstary11
08.08.2018
Wyraźnie widać, że to pisała albo jakaś feministka, albo osoba która urodziła się przed 1950 rokiem.
hehe
21.02.2018
Hm..... powielanie stereotypów. Sam jestem heterykiem, moja Pani z racji zawodu ma wśród znajomych, kolegów gejów, w większości nie są zniewieściali, są typowymi facetami.
Achai
13.02.2018
Zgadza mi się 10/12
To jest mega prawdziwe
ktoś tam
15.11.2017
Jestem gejem, ale nie wszystkie z tych punktów do mnie pasują(max. 5-6 punktów). Czy to znaczy że jestem biseksualny czy homoseksualny czy może nawet tak naprawdę heteroseksualny?
Gość
18.10.2017
Czyli zadbanie może być w opinii innych przesadne.Rozumiem to bo facet czy może właściwsze określenie mężczyzna powinien być twardy, męski , zarost odpowiedni i ...ztyrany? Więc gdzie jest próg
atrakcyjności powyżej którego facet jest oceniany jako...... np piękny potwór
SavirRed
08.10.2017
Ej no kurna mac, jest okolo 6 rzeczy ktore sie ze mna zgadzaja, w sensie ze jestem gejem?
Ratatuj
29.03.2017
Straszne głupoty, przecież wygląd i sposób bycia zależą od niesamowitej ilości czynników, a nie tylko od seksualności. Na dużej grupie ludzi, to jacy są z zewnątrz wymusza dzisiaj życie zawodowe i jego specyficzne wymogi, można powiedzieć, że ich wygląd to ich pieniądze, a pieniądze to życie, i nie ma to nic wspólnego z seksualnością
Gej35
09.01.2017
Masakra jakie pierdoły!
strazakJRG1
03.01.2017
hmm :) jestem gejem i jak czytam te bzdury to aż żal dupę ściska :D