Jak rozpoznać geja?

Jak rozpoznać geja?

GiovanniGiovanni - specjalista Tipy.pl
Wiele osób widząc dziwnego gościa na ulicy myśli sobie "to chyba jest gej". Jakie cechy wyglądu i zachowania powodują taką opinię? W rzeczywistości nie ma dokładnej listy, na podstawie której można dokonać prawidłowego osądu czy dany mężczyzna jest gejem czy nie. Poza tym istnieją dwa typy homoseksualistów - jeden to zbuntowani homoseksualiści, którzy manifestują swoją odmienność poprzez stroje, wygląd i sposób zachowania. Drugi rodzaj homoseksualistów to mężczyźni, którzy wtapiają się w tłum, wyglądają normalnie i niczym się nie wyróżniają oprócz swojej odmiennej orientacji seksualnej. Mimo wszystko istnieje kilka cech, odróżniających homoseksualistów od heteroseksualistów.
1
Homoseksualiści są zwykle bardziej wrażliwi od heteroseksualistów i wyraźniej okazują swoje uczucia.
2
Homoseksualiści częściej dotykają siebie (np. przeczesują włosy) oraz innych ludzi (podobnie jak to jest w przypadku kobiet).
3
Ich sposób chodzenia jest zbliżony raczej do kobiecego niż męskiego. Heteroseksualiści chodząc poruszają ramionami zaś biodra mają prawie nieruchome. Homoseksualiści odwrotnie - chodząc poruszają biodrami a górna część ciała jest raczej sztywna. Krok geja jest dużo lżejszy. Wydaje się często jakby płynął a nie szedł.
4
Wszyscy homoseksualiści tworzą swój zewnętrzny wizerunek w oparciu o to czy czują się bardziej męscy czy żeńscy.
5
Geje zwykle bardzo o siebie dbają. Depilują swoje ciało, nawilżają skórę, używają samoopalaczy, chodzą na solarium czy do kosmetyczki. Oczywiście niektórzy hetero robią tak samo, jednak jest to zdecydowanie rzadziej spotykane.
6
Homoseksualiści bardzo dbają o swoje usta oraz włosy. Używają pomadek nawilżających a ich włosy są zawsze modnie ścięte i perfekcyjnie uczesane.
7
Geje są delikatniejsi od hetero. Dotyczy to głównie ich zdrowia. Częściej się uskarżają na różne bóle i bardziej je przeżywają.
8
Homoseksualiści zwykle przyjaźnią się z kobietami. Mają wiele koleżanek, uwielbiają wszelkie plotki i nowinki. Kobiety ich ubóstwiają - zarówno ze względu na ich podobieństwo do siebie jak również ze względu na ich wygląd. Każdy z gejów ma wielkie powodzenie u kobiet.
9
Geje potrafią słuchać i są bardzo empatyczni. Jest to jeszcze jeden powód dla którego wiele kobiet modli się o zmianę ich orientacji seksualnej.
10
Homoseksualiści chętniej chodzą na dyskoteki i do klubów niż do zwykłych knajp na piwo. Częściej od hetero piją również słodkie drinki.
11
Jeśli widzisz mężczyznę całującego na powitanie innego faceta wówczas prawdopodobnie jest on gejem lub Francuzem.
12
Homoseksualiści mają lepszy gust i smak. Są świetnymi dekoratorami wnętrz, projektantami mody czy artystami. Potrafią się doskonale ubierać, potrafią wymienić większość kolorów (o czym nie ma pojęcia 99% hetero). Jeśli chodzi o wygląd oraz styl - zawsze służą świetną radą.
!

Uwaga!
* Wielu homoseksualistów potrafi się świetnie ukrywać. Opowiadają oni z zawzięciem o swoich byłych oraz nowo poznanych dziewczynach. Również potrafią świetnie flirtować.

Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (119)

* Pola wymagane

ktoś tam
15.11.2017
Jestem gejem, ale nie wszystkie z tych punktów do mnie pasują(max. 5-6 punktów). Czy to znaczy że jestem biseksualny czy homoseksualny czy może nawet tak naprawdę heteroseksualny?
Gość
18.10.2017
Czyli zadbanie może być w opinii innych przesadne.Rozumiem to bo facet czy może właściwsze określenie mężczyzna powinien być twardy, męski , zarost odpowiedni i ...ztyrany? Więc gdzie jest próg
atrakcyjności powyżej którego facet jest oceniany jako...... np piękny potwór
SavirRed
08.10.2017
Ej no kurna mac, jest okolo 6 rzeczy ktore sie ze mna zgadzaja, w sensie ze jestem gejem?
Ratatuj
29.03.2017
Straszne głupoty, przecież wygląd i sposób bycia zależą od niesamowitej ilości czynników, a nie tylko od seksualności. Na dużej grupie ludzi, to jacy są z zewnątrz wymusza dzisiaj życie zawodowe i jego specyficzne wymogi, można powiedzieć, że ich wygląd to ich pieniądze, a pieniądze to życie, i nie ma to nic wspólnego z seksualnością
Gej35
09.01.2017
Masakra jakie pierdoły!
strazakJRG1
03.01.2017
hmm :) jestem gejem i jak czytam te bzdury to aż żal dupę ściska :D
acemb
02.01.2017
Jestem gejem i podam wiadomości z pierwszej ręki.Po pierwsze gej gejowi nierówny.Na naszą seksualność składa się tożsamość.Czyli to czy czujemy się mężczyznami czy kobietami lub odnaleźlibyśmy się równie dobrze w ciele płci przeciwnej - androgynia (cechy męskie i żeńskie jednoczesnie) .Czym innym jest libido (pożądanie seksualne) geje dzielą się na aktywnych ,uniwersalnych i pasywnych (kolokwialnie jednym sprawia przyjemność posuwanie innym bycie posuwanym) .Trzecie cecha to romantyczność w sensie zdolności do zakochania. Tu dzielimy się na monogamicznych,seryjnie monogamicznych(co pare lat nowe zakochanie) i poliamorycznych(zdolnych do zakochania w kilku osobach naraz niewygasająco lub seryjnie). Te cechy występują w różnych wariantach. Można być monogamicznym uczuciowo ale nie seksualnie (monogamia socjalna) czyli związek otwarty.Homo i heteropopulacja będąca w związku może twierdzić że się kocha i żyć ze sobą, ale skoki w bok nie rozwalają ich związku i uczucia.Podobnie są ludzie leworęczni ale prawonożni.To wszystko jest uwarunkowane budową i funkcją mózgu. Asymetrią pewnych rejonów mózgu.Wielkością pewnych ośrodków w mózgu,ilością i gęstością neuronów i połączeń w pewnych rejonach mózgu.Liczbą i gęstością pewnych substancji(neurotrensmiterów) i receptorów w pewnych rejonach mózgu.Dla zainteresowanych profesjonalną naukową neurobiologiczną neuropsychiatryczną wiedzą polecam artykuł w wikipedii:
neurosciene and sexual orientation. en.wikipedia.org/wiki/Neuroscience_and_sexual_orientation
Także cechy psychologiczne gejów różnicuje to czy są monogamiczni lub poligamiczni.Aktywni czy pasywni oraz czy cechują się androgynią. Nie można wrzucać wszystkich do jednego worka.Można być biseksualnym i/lub biromantycznym.Można być też aseksualnym ale zdolnym do zakochania(homo bi lub hetero-romantycznym) i odwrotnie.Można nawet zakochiwać się w kobietach, ale czuć libido do mężczyzn.Za dużo pisania by dokładnie to wytłumaczyć.
Ja jestem od początku homoseksualny-uniwersalny , homoromantyczny-monogamiczny i/lub poliamoryczny (dotychczas nie miałem paru chłopaków naraz, ale odczuwam że zakochanie w paru jednocześnie byłoby możliwe)Jednak żadnego bym nie zostawił,nie odszedłby w niepamięć, raz pokochany w sercu mym tkwi na zawsze! Jednak uniwersalny nie oznacza że w każdej sytuacji takim się jest.To zależy od partnera. Dla jednych będę tylko pasywny dla innych tylko aktywny a dla jeszcze innych atrakcyjne dla mnie będzie to i to. To wychodzi na miejscu na co ma się ochotę.Trochę to intymne, ale dobra zdradzę wam jak to jest.Tu znaczenie ma uczucie bycia uległym lub zdominowanym. Za byciem pasywnym nastraja gdy partner jest starszy, wyższy ,masywniejszy i bardziej obdarzony.Za byciem aktywnym nastraja gdy partner jest młodszy ,niższy, mniej masywny,zgrabny i mniej obdarzony.Jednak nie ma reguły i na miejscu wychodzi na co ma się ochotę ,każdy wie co ma robić nawet bez pytania się:) najczęściej kombinacja tych cech nastraja na uniwersalność.Jednak to nie jest tak że pociąga nas każdy kto się rusza. Gej dla geja potrafi być często seksualnie nieatrakcyjny i w ogóle niepociągający.Podobnie jak to jest w heteropopulacji.
1. i 9.Prawda. Spotkałem się z badaniami że geje mają więcej receptorów dla oksytocyny odpowiedzialnych za empatię,towarzyskość ,altruizm ... .Aczkolwiek nie wiem czy dotyczy to wszystkich gejów.
2.Znacznej części gejów to nie dotyczny
3.Dotyczy części gejów około 35% .Geje się dzielą na pasywnych,uniwersalnych i aktywnych w seksie .Występowanie po 1/3 homopopulacji dla każdej z tych cech.Ruszanie bioderkami dotyczy pasywnych; uniwersalni potrafią raczej chodzić tak i tak.
4.i 7. 8.To zależy czy są aktywni czy pasywni i mogą opcjonalnie cechować się androgynią czyli cechami męskimi i żeńskimi.
5. i 6.Dotyczy części gejów ,domniemam tych pasywnych lub/i tych z androgynią.Mnie nie dotyczny.
10. Spotkałem w życiu sporo gejów którzy nie lubią chodzić na dyskoteki.
11. Ja tam się na powitanie z kolegami nie całuję,ale czasem przytulam. Chyba że składam jakieś życzenia.
12.Dotyczy raczej tych pasywnych i ewentualnie z androgynią. Ja staram się dobrze ubierać ale bez przesady.Nie znam się ani nie interesuję w ogóle modą, muzyką, artystycznymi sprawami. Sporo gejów chodzi na siłownie , lubi piłkę nożną.
W moim przypadku zgodne z prawdą są tylko punkty:1 i 9 .Co do 8 częściowo tak.Mam kolegów i koleżanki.Dogaduję się równie dobrze z kobietami i mężczyznami.Można powiedzieć że byłem i jestem tak jakby pośrednikiem, mediatorem między kobietami i mężczyznami:-). Mi płeć w kolegowaniu się jest raczej bez znaczenia i zależy to od osobowości, charakteru, a nie płci.
STW
13.12.2016
Bzdura goni bzdurę... ten artykuł opisuje pedziucha a nie homoseksualistę !
Pedziuchy to rozwrzeszczane, roszczeniowe pajace a homoseksualiści to bardziej jak Elton John albo ten wielki czanuch z Zielonej Mili
obywatell
21.11.2016
Bardziej bzdurnego zestawu nie czytałem , co za BZDURY, tzn , że jak kobiety ciebie nie lubią to jesteś HETERO???
ktośka
16.11.2016
ja mam przyjaciela,który poprawia włosy,ale tylko dlatego,że ma bardzo długie kręcone włosy i przyhaźni się z dziewczynami u których ma powodzenie choć gejem nie jest. Ma też kolegów.