bombki ozdobione płytą cd

Jak ozdobić bombki płytą CD?·

poulina - specjalista Tipy.pl
bombki ozdobione płytą cd
1 z 6
Chcesz w prosty i niedrogi sposób rozświetlić świąteczną choinkę? Wykorzystaj w tym celu niepotrzebne lub zniszczone płyty CD i DVD. Ich tęczowo mieniąca się powierzchnia będzie stanowić doskonałą ozdobę bombek choinkowych. Efekt będzie jeszcze lepszy, gdy bombki ozdobimy mozaiką. Więcej szczegółów znajdziesz poniżej.
P

plastikowe lub szklane bombki (te przezroczyste kupisz tutaj), stare płyty CD i DVD (najlepiej te ze srebrzystym, a nie fioletowym lub niebieskim spodem) – około 1 ½ płyty na bombkę, wstążka, nożyczki, pistolet z klejem na gorąco (do kupienia tutaj)

1
bombki ozdabiane płytą  - krok 1
Płyty potnij na drobne kawałki o różnych rozmiarach i kształtach. Nie będzie to proste, ponieważ są one na tyle twarde, że ciężko je ciąć. Wyposaż się więc w dość ostre nożyczki.
2
bombki ozdabiane płytą  - krok 2
Nanieś na bombkę odrobinę kleju i przyłóż kawałek płytowej mozaiki, lśniącym spodem do góry. Dociśnij element i poczekaj, aż klej wyschnie. Pamiętaj również o oczyszczeniu końcówki pistoletu z klejem, jest to znacznie łatwiejsze, zanim klej zastygnie.
3
bombki ozdabiane płytą  - krok 3
W analogiczny sposób ozdób całą bombkę. Jeśli w pewnym momencie zacznie brakować ci rąk, zawsze możesz włożyć bombkę do kubka lub szklanki. Ułatwi to znacznie proces jej dekorowania.
4
bombki ozdabiane płytą  - krok 4
Ponieważ bombka jest przezroczysta, będzie przez nią można zobaczyć klej użyty „od spodu” do zamocowania poszczególnych elementów. Żeby tego uniknąć, włóż do środka bombki materiałową wstążkę w jasnym, błyszczącym kolorze.
5
gotowe bombki choinkowe
Gotowe bombki możesz zawiesić na choince lub zrobić z nich bożonarodzeniowy stroik.
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Lampki na choinkę
Lampion w kształcie gwiazdy z papieru - zrób to sam
Aniołki na Wigilię i Boże Narodzenie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane