kolczyki zrób to sam

Jak zrobić kolczyki ze spinaczy i koralików?·

MarlenaMarlena - specjalista Tipy.pl
kolczyki zrób to sam
1 z 5
Nie potrzeba wiele, by mieć eleganckie i oryginalne kolczyki, które zwrócą uwagę każdego. Chodzi mi zarówno o materiały, jak i umiejętności. Serio. Żeby wykonać kolczyki widoczne na zdjęciu obok, nie musisz mieć genów jubilera. Wystarczą obcążki lub szczypce, dwa spinacze (lub kawałek drutu) i kilka koralików.
P

spinacze lub drucik (najlepiej jubilerski), obcęgi, koraliki, bigle do kolczyków

1
kolczyki zrób to sam - krok 1
Ze spinacza lub kawałka drucika jubilerskiego zrób kształt litery „S”. Użyj do tego obcążek lub szczypczyków jubilerskich. Na dolną pętelkę nałóż trzy koraliki (ich rozmiar zależy od rozmiarów kolczyka), a następnie uformuj z tej pętelki spiralę podobną do tej, którą widzisz na zdjęciu obok.
2
kolczyki zrób to sam - krok 2
Górną część litery „S” również zagnij, tworząc nie do końca zamkniętą pętlę.
3
kolczyki zrób to sam - krok 3
Na pętelkę tą nałóż bigle do kolczyków. Zaciśnij pętlę do końca, żeby zapinka nie wysunęła się. W analogiczny sposób zrób drugiego kolczyka.
4
kolczyki zrób to sam - krok 4
Kolczyki ze spinaczy będą siłą rzeczy mniejsze, niż te wykonane z drucika. Pamiętaj więc, żeby dobrać do nich koraliki w odpowiednich proporcjach. Drucik jubilerski jest znacznie bardziej uniwersalny i prostszy do obróbki. Kupisz go w sklepach hobbystycznych lub w internecie za niewielką cenę. Istnieje także możliwość zakupu posrebrzanych drucików.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

kwiatek kanzashi
broszka z materiału
naszyjnik z folii bąbelkowej

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane