Duże usta

Jak powiększyć usta domowymi sposobami?
Karolinas - specjalista Tipy.pl

Piękne i wydatne usta to marzenie niejednej kobiety. Zabiegi powiększające usta w dalszym ciągu są jednak dość kosztowne. Jak uzyskać podobny efekt przy pomocy domowych środków? Przeczytaj artykuł!
1
Przyprawy! Są składnikiem wielu kosmetyków powiększających usta. Wystarczy, że niewielką ilość cynamonu, kardamonu, chilli, tabasco, pieprzu lub innej ostrej przyprawy wetrzesz delikatnie w usta a natychmiast poczujesz mrowienie i zauważysz powiększenie ust.
2
Możesz poprawić wygląd swoich ust np. wykonując ćwiczenia z głoskami. Wymawiaj głośno i wyraźnie kolejno wszystkie samogłoski: a, e, i, o, u, y. Pamiętaj dokładnie napinać mięśnie twarzy. Ćwiczenia te będą skuteczne, kiedy wykonywać je będziesz systematycznie - codziennie, przez około 3 minuty.
3
Inne przydatne dla poprawienia wyglądu ust ćwiczenia to wydymanie ust i powolne wypuszczanie powietrza lub wypuszczanie powietrza przez tzw. "dziubek" - dokładnie tak, jakbyśmy chcieli gwizdać. Te ćwiczenia również dadzą efekt, kiedy będziemy wykonywać je przynajmniej raz dziennie.
4
Na poprawienie wyglądu ust dobrze wpłyną masaże. Do wykonania masażu możesz użyć miękkiej szczoteczki do zębów lub szorstkiego ręcznika. Delikatnie pocieraj nimi o usta wykonując okrężne ruchy - to poprawi ich krążenie a poza wydatnością uzyskasz też wspaniały, soczysty kolor.
5
Usta będą wyglądać na pełniejsze, kiedy zadbasz o ich zdrowy wygląd. Popękane i przesuszone usta potraktuj peelingiem. Możesz wykonać go sama np. na bazie cukru lub wykorzystać peeling drogeryjny. Pamiętaj aby nie stosować peelingów tez zbyt często.
6
Okrężny masaż kostką lodu poprawi ukrwienie i koloryt skóry. W drogerii możesz znaleźć zarówno rozgrzewające jak i chłodzące błyszczyki, które powiększają usta. Zamiast błyszczyka zajrzyj do zamrażarki i posłuż się zwykłą kostką lodu. Efekt murowany!
7
Jednym z lepszych sposobów na optyczne powiększenie ust jest ich odpowiedni makijaż. Zawsze przy malowaniu ust używaj konturówki z zastrzeżeniem aby była w tym samym kolorze. Konturówka jaśniejsza wygląda dziwnie i pomniejsza usta a ta ciemniejsza już dawno wyszła z mody. Odpowiednio dobierz kolor szminki - za ciemna może pomniejszyć Twoje usta. Na koniec pomaluj je transparentnym błyszczykiem lub takim z drobinkami brokatu - odbijając światło będą dodatkowo powiększać optycznie usta.
!

Uwaga!
* Należy pamiętać aby nie wykonywać żadnego z powyższych sposobów, kiedy ma się spierzchnięte, skaleczone usta, bo może skończyć się to pogorszeniem ich stanu zamiast efektownym powiększeniem.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

Agata
31.12.2019
Nie ma naturalnych metod. Jedynie w gabinecie med. estetycznej usta mogą zostać powiększone. Kwas hialuronowy sprawdzi się najlepiej :)
annarka
10.07.2019
U mnie te metody się nie sprawdzały, dlatego powiększyłam kwasem hialuronowym i efekt dla mnie w zupełności satysfakcjonujący.
Ania
08.01.2018
Naturalne usta są najlepsze.
AnnieYoung
18.11.2017
Czy to działa na stałe czy tylko na chwilę?
pgm93389
26.08.2016
Ja powiększyłam usta dzięki temu poradnikowi:
https://jakpowiekszycusta.wordpress.com/
Super sprawa, sami zobaczcie :)
zigitrn
05.12.2012
Od dzisiaj wszystkie dziewczyny robią "dzióbki" :D