bilecik do prezentu

Jak zrobić bileciki do prezentów ze zdjęciem?·

MaryKrismasMaryKrismas - specjalista Tipy.pl
bilecik do prezentu
1 z 9
Gdy święta zbliżają się wielkimi krokami, a my siadamy po kryjomu, by zapakować powierzone nam przez Mikołaja prezenty, zastanawiamy się jak podpisać je, by trafiły w odpowiednie ręce. Tradycyjnym rozwiązaniem są tutaj bileciki z imionami obdarowanych. Jest jednak lepszy i znacznie bardziej oryginalny sposób. Bileciki w postaci zdjęcia osoby, której należy się prezent. Dla ciekawszego efektu użyj czarno-białych zdjęć (to nawet lepsze rozwiązanie, jeśli masz drukarkę laserową) i nadaj im odrobinę koloru pasującego do koloru bilecika. Szczegółową instrukcję znajdziesz poniżej.
P

zdjęcia obdarowanych (najlepiej czarno-białe, zeskanowane i wydrukowane), kolorowy brystol, klej, nożyczki, flamastry w kolorze odpowiadającym kolorom brystolu, metalowe oczka

1
bileciki do prezentów - krok 1
Zacznij od przygotowania potrzebnych zdjęć. Zbierz zdjęcia bliskich, w odpowiednim programie przerób je na czarno-białe fotografie i wydrukuj na kawałku papieru. Postaraj się tak przerobić zdjęcia, by wszystkie miały ten sam rozmiar – dobrany proporcjami do wymiarów bilecika.
2
bileciki do prezentów - krok 2
Wybierz dowolny jasny element na każdym ze zdjęć i zamaluj go na kolor odpowiadający kolorowi bristolu, którego zamierzasz użyć.
3
bileciki do prezentów - krok 3
Możesz dodać dekoracji nieco głębi stosując dwa flamastry o zbliżonych odcieniach.
4
bileciki do prezentów - krok 4
Oto jak wyglądają zdjęcia przygotowane na potrzeby bilecików w czterech różnych kolorach (dla celów pokazowych użyto jedno zdjęcia w czterech wersjach kolorystycznych).
5
bileciki do prezentów - krok 5
Z kolorowego brystolu wytnij bileciki. Pamiętaj, by odpowiednio dobrać proporcje bilecików do rozmiarów zdjęć. Farbę z krawędzi bilecików zetrzyj za pomocą bardzo drobnego papieru ściernego. Dolny koniec każdego bilecika nieco zagnij.
6
bileciki do prezentów - krok 6
Oderwij wąski paseczek z zagiętego wcześniej końca. Nie jest to obowiązkowy krok. Jeśli nie podoba ci się ten efekt, możesz go bez problemu ominąć.
7
bileciki do prezentów - krok 7
Przyklej do bilecika zdjęcie. U dołu zaklej je kawałkiem zagiętego papieru. U góry zamocuj zaś metalowe oczko – otwór na sznureczek.
8
bileciki do prezentów - krok 8
W analogiczny sposób przygotuj bileciki dla pozostałych gości. Im więcej kolorów, tym lepiej. Teraz zostaje tylko przymocować je do odpowiednich prezentów.
Strona 1 z 9

Powiązane porady

choinka z kół
opakowania na prezenty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane