Jak się ubrać na zakończenie roku szkolnego?

FluteraFlutera - specjalista Tipy.pl

Zakończenie roku szkolnego jest uroczystą okazją i jedną z niewielu kiedy należy przestrzegać pewnych reguł dotyczących ubrania. Poniżej przedstawiam kilka wskazówek jak należy się ubrać, aby wyglądać elegancko i modnie.
1
Przede wszystkim sprawdź jaka będzie pogoda w dzień zakończenia roku szkolnego. Pogoda w Polsce może się radykalnie zmienić z dnia na dzień. Sprawdź czy będzie ciepło, zimno, wietrznie czy może będzie lać deszcz. Twój strój powinien być dopasowany do pogody. Poza tym weź pod uwagę fakt, że w kościele jest zwykle zimno. Nawet jeśli pogoda jest upalna i wybierasz się na zakończenie roku w sukience pamiętaj aby wziąć ze sobą bolerko czy lekki płaszczyk.
2
Wybierz odpowiedni strój na tą okazję. Bardzo często zdarza się, że dziewczyny ubierają na zakończenie roku szkolnego sukienki które nadawałyby się na bal sylwestrowy czy wesele. Również spotkać można stroje odpowiednie na spacer z psem do parku. Postaraj się w tej dzień wyglądać odpowiednio na tą sytuację.
3
Strój na zakończenie roku
Najlepszymi kolorami na zakończenie roku szkolnego są oczywiście biel, beż, ecru, czerń i granat. Nie oznacza to jednak, że strój musi być nudny. Zamiast zwykłej czarnej spódniczki i białej bluzki załóż spódnicę w ciemną kratę na szelkach.
4
Blake Lively i Leighton Meester
Blake Lively i Leighton Meester należą na Manhattanie do elity nastolatek.
5
Blake Lively
Jeśli nie jest ci do twarzy w biało-czarnym zestawie kolorów możesz ubrać kolorową opaskę na włosy, która nada twojemu strojowi nowego charakteru.
6
Japonki zwykle znają się na modzie. W tym roku szałem okazały się podkolanówki.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

pytanko
25.06.2014
Ja mam taką czarną, dopasowaną sukienkę z dekoltem. I nie wiem czy wypada iść w takiej? :> Na koniec 1 gim.
abc
27.06.2013
nie każdy chlopiec bedzie chciał wskakiwać w garnitur, zwłaszcza jeżeli ma swoje lata i nie jest 7latkiem prowadzanym przez mamusie do szkoły. Dziewczyny to samo. Jakie kostiumiki? Kto teraz chodzi w kostiumikach? Kostiumy mi się kojarzą ze starymi babami biegającymi codziennie na różaniec :/
grazyna2
17.06.2013
Garnitur dla chłopca to odpowiedni strój- oczywiście z białą koszulą, a dziewczynka czarny kostiumik z białą bluzeczką do czerni.
alo
29.08.2012
może czarna spódniczka + biała koszula ? a nie wymyślanie
oliwiaczek
22.06.2012
baznadzieja !;(