Jak znaleźć więcej czasu?

sylwia180793sylwia180793 - specjalista Tipy.pl
Na pewno często masz takie wrażenie, że doba powinna mieć więcej godzin, aby móc zrobić wszystko, co mamy zaplanowane. Niestety jest to nierealne, ale dzięki dobremu gospodarowaniu czasem, możemy go znaleźć więcej.
1
Przygotuj ubrania do pracy już wieczorem, aby rano uniknąć bieganiny pt. "Co mam na siebie włożyć".
2
Bądź sumiennym pracownikiem. Skup się na swoich zadaniach, które masz wykonać w ciągu dnia. Jeżeli ktoś Cię zagaduje, grzecznie zaproponuj odłożenie rozmowy na przerwę śniadaniową.
3
Nie narzekaj! Narzekanie na wszystko niczego nie zmieni, tylko stracisz swój cenny czas.
4
Dobra organizacja w domu to podstawa. Najczęściej zabieramy się za sprzątanie, gdy nikogo nie ma w domu, ponieważ wtedy mamy spokój - nikt niczego od nas nie chce i nie marudzi nad uchem. To błąd. Niech reszta rodziny zainteresuje się tym, że pranie samo się nie wypierze a kurz nie zniknie. Usiądźcie razem i podzielcie się domowymi obowiązkami.
5
Zakupy spożywcze są czasochłonne. Zamiast myśleć czego Ci brakuje i co możesz jeszcze dokupić, zastanów się nad tym w domu i zrób dokładną listę, której będziesz się kurczowo trzymać. Zaoszczędzisz i czas i pieniądze.
6
Codziennie zastanawiasz się co ugotować na obiad? Ustal z rodziną obiady na cały tydzień, dzięki temu zaoszczędzisz czas. Raz w tygodniu możecie wyjść na obiad np. do restauracji.
7
Ogranicz przeglądanie Internetu. Po co po raz setny sprawdzasz pocztę albo Facebooka? Nie szukaj na siłę ''ciekawych stron internetowych''. Komputer to pożeracz czasu.
8
Pozbądź się toksycznych znajomości. Ludzie, którzy są natrętni i męczą Cię swoim gadaniem tylko o sobie niczego nie wnoszą do Twojego życia. Nie wiesz jak się och pozbyć? To proste. Ucinaj rozmowy, szukaj wymówek, nie odbieraj od nich telefonów. Wiem, że to jest brutalne, ale przede wszystkim dbaj o swoich bliskich i siebie. Znajomym krzywda się nie stanie i szybko znajdą nową ofiarę.
9
Zaplanuj swój dzień, wtedy nie będziesz tracić czasu na zbędne rzeczy.
Naprawdę warto!

Powiązane porady

Łuk z długopisu
problemy z Internetem ;)
rozpalanie grilla

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane