Jak stać się minimalistką?

sylwia180793sylwia180793 - specjalista Tipy.pl
Twoja szafa pęka w szwach z powodu ilości ubrań, a Ty bez przerwy narzekasz, że nie masz co na siebie włożyć? Półka w łazience jest zagracona kosmetykami, ale Ty koniecznie musisz kupić kolejny balsam, ponieważ akurat jest w promocji. Naucz się bycia minimalistką, wtedy zrozumiesz, że więcej nie oznacza lepiej!
1
Rozpocznij od szafy. Przejrzyj dokładnie swoje półki i wybierz tylko te ubrania, które naprawdę nosisz. Nie jest ich wcale tak dużo prawda? Pozbądź się z szafy ubrań, które tylko zalegają, bo "czekają na lepsze czasy''. Nie żyj tym co będzie, tylko tym co jest teraz.
2
Kupuj najlepsze ubrania, czyli takie, w których wyglądasz świetnie, szybko się nie zniszczą oraz będą odpowiednie na różne okazje.
3
Podobnie jest z łazienką. Zastanów się kiedy ostatnio malowałaś paznokcie tym wściekłym różem? Jak często malujesz paznokcie tymi wszystkimi lakierami, które kupiłaś bo akurat kolor był przez chwilę modny?
4
Zainwestuj swoje pieniądze w dobrej jakości odżywkę do paznokci i lakiery, które są trwałe i będą Ci służyć bardzo długo. Nie potrzeba Ci wiele. Wystarczą 3 lakiery. Jeden w mocnym seksownym kolorze, drugi stonowany (na co dzień) oraz trzeci ''wystrzałowy'' idealny na imprezy. Jeżeli lubisz zmieniać kolory to kupuj lakiery w mniejszych buteleczkach.
5
Kupując kosmetyki do pielęgnacji stawiaj na jakość i naturalność.
Do ciała wystarczy Ci jeden balsam, do włosów jeden szampon i jedna odżywka, do twarzy najwyżej 2 kremy - na dzień i na noc.
6
To samo dotyczy sprzętu elektronicznego. Obejrzyj w TV tylko te programy, które naprawdę Cię interesują oraz zrezygnuj z czytania portali plotkarskich - wystarczy, że w ciągu dnia dwa razy sprawdzisz swoje e-maile.
7
Spróbuj chociaż część z tego wprowadzić w swoje życie. Szybko zauważysz rezultaty, poczujesz się lepiej i dasz przykład, że liczy się jakość, a nie ilość.

Powiązane porady

bilard
robienie na drutach
uzależnienie od gier komputerowych

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane