Jak dobrać biżuterię do dekoltu?

Jak dobrać biżuterię do dekoltu?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Pewno nieraz zastanawiasz się, jaką biżuterię założysz. Biżuterię musisz zawsze dobrać do kształtu dekoltu oraz do rodzaju stroju. Jednak często stanowi to dla nas duży problem. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, jak dobrać biżuterię do swojego stroju, by następnym razem bez trudu wybrać właściwe dodatki.
1
Owalny dekolt
Do bluzek z owalnym dekoltem polecam dwa rodzaje wisiorków. Może to być pojedynczy łańcuszek z modną przywieszką lub też średniej długości koraliki złożone z kilku sznurów. Tego typu sznury koralików dobrze prezentują się także z koszulkami mającymi dekolt pod szyję. Do tego typu dekoltu pasują również koraliki krótkie, blisko szyi lub też nieco dłuższe naszyjniki.
2
Bluzka koszulowa
Jeśli lubisz bluzki koszulowe, musisz pamiętać, iż wymagają one specjalnej biżuterii. Nie ważna jest długość naszyjnika, ale jego wygląd. Powinien być wykonany ze srebra lub złota, ewentualnie z kamieni szlachetnych. Będziesz wyglądać elegancko, a zarazem bardzo seksownie.
3
Biżuteria i golf
Jeśli wybrałaś golf, musisz założyć do niego biżuterię dłuższą. Może to być długi naszyjnik z pojedynczym wisiorkiem lub też długie korale, na których końcu zrobisz supełek. Doskonałym dodatkiem są korale drewniane.
4
Dekolt w łódkę
Niektóre dekolty nie wymagają dodatków w postaci naszyjników czy korali. Zakładając bluzkę z dekoltem w łódkę, unikaj naszyjników. W zamian dobierz do niej długie kolczyki lub ewentualnie broszkę. Podobnie postępuj z bluzką z dekoltem karo – powiększa on optycznie biust, wiec zrezygnuj z przekłuwającej uwagę biżuterii. Wystarczy założyć cienki łańcuszek i odpowiednie kolczyki.
5
Dekolt fala
Bluzka z dekoltem typu fala doskonale prezentuje się w połączeniu z bardzo krótkim wyraźnym naszyjnikiem lub dłuższym kończącym się poniżej linii biustu. Bluzki te optycznie powiększą twój biust, a odpowiednio dobrana biżuteria przykuje uwagę innych.
6
Dekolt w serek
Tradycyjne krótkie łańcuszki zakładaj do bluzek z dekoltem w serek. Szczególnie elegancko wyglądaj łańcuszki złote z malutką zawieszką. Jeśli zamierzasz jednak założyć korale, wybierz delikatne i krótsze, które będą sięgać do krawędzi dekoltu.

Powiązane porady

Dobór kolczyków do twarzy
Czyszczenie złotej biżuterii
kulki z filcu

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Lukrecja
08.03.2013
Przy duzym dekolcie nigdy nie zakładaj zbyt długiej bizuterii