Śnieżynka z kleju

Jak zrobić śnieżynkę z kleju?·

BaskaK - specjalista Tipy.pl
Śnieżynka z kleju
1 z 11
Takie śnieżynki pięknie się prezentują na oknie lub na choince. Są bardzo proste jednak z uwagi na gorący klej powinny być wykonywane jedynie przez osoby dorosłe.
P

Gorący klej i pistolet (do kupienia tutaj), papier pergaminowy, płyn do mycia naczyń, szablon śnieżynki, sypki brokat (do kupienia tutaj), mod podge (do kupienia tutaj), mały pędzelek, mocny drut

1
Poszukaj w internecie obrazka śnieżynki który ci się podoba. Obrazek powinien być jak najprostszy - składający się wyłącznie z krzyżujących się ze sobą linii. Wydrukuj obrazek w takim rozmiarze w jakim chcesz mieć śnieżynkę. Pamiętaj, że śnieżynka powinna być dość duża - jeśli będzie zbyt mała to skończysz z bezładną masą gorącego kleju, która nie będzie z pewnością podobna do ozdoby świątecznej.
2
Śnieżynka na choinkę - ozdoba choinkowa
Na wydrukowanej śnieżynce połóż papier woskowany. Papier posmaruj płynem do mycia naczyń (aby łatwiej było go nałożyć rozcieńcz go z odrobiną wody). Odrysuj śnieżynkę za pomocą pistoletu z gorącym klejem. Robiąc poszczególne linie staraj się równomiernie naciskać spust.
3
Śnieżynka na choinkę - ozdoba choinkowa 2
Jak klej zaschnie oderwij śnieżynkę od papieru. Jeśli papier się w którymś miejscu przyklei to włóż śnieżynkę pod zimną wodę. To sprawi, że śnieżynka zrobi się twarda i z łatwością ją oczyścisz. Jeśli śnieżynka jest w którymkolwiek miejscu zbyt cienka to zawsze możesz dołożyć nieco gorącego kleju. Jeśli dołożysz kleju to poczekaj aż on zaschnie zanim przejdziesz do kolejnego kroku.
4
Przygotuj brokat, mod podge i pędzel.
5
Pokryj całą śnieżynkę warstwą mod podge.
6
Posyp ją dokładnie brokatem.
7
Jeśli uważasz, że brokatu jest zbyt mało to możesz dodać go kolejną warstwę (może to być tym razem inny jego rodzaj). Poczekaj zanim pierwsza warstwa wyschnie a następnie powtórz wcześniejsze kroki.
8
Teraz dodaj zawieszkę do swojej ozdoby. Możesz ją zrobić z kawałka drucika, nitki lub wstążki. Końce drucika przyklej do tylnej części śnieżynki gorącym klejem.
9
Zanim powiesisz ozdobę na choince poczekaj aż klej zaschnie.
10
Śnieżynka - ozdoba choinkowa
Gotową śnieżynkę powieś na choince lub przy oknie.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

domin...♥
19.12.2012
Witam!!
Mam małe pytanko : czy zamiast kleju ,,mod podge", można użyć kleju vikol??