Śnieżynki na paznokciach

Jak narysować śnieżynki na paznokciach?
MagnoliaMagnolia - specjalista Tipy.pl

Śnieżynki są pięknym i delikatnym kształtem który nada twoim paznokciom iście zimowego wyglądu. Poniżej przedstawiam dokładną instrukcję ich wykonania. Potrzebujesz jedynie cienkiego pędzelka do paznokci i dwóch lakierów w pasujących do siebie kolorach.
1
Śnieżynki na paznokciach 1
Pomaluj paznokcie lakierem bazowym a następnie wybranym kolorem który będzie stanowić tło dla śnieżynki. Poczekaj aż lakier wyschnie. Wybierz lakier w stonowanym kolorze i najlepiej matowy aby uwaga skupiała się nie na nim ale na śnieżynce.
2
Śnieżynki na paznokciach 2
Za pomocą cienkiego pędzelka do paznokci i lakieru w kontrastującym kolorze narysuj trzy linie przecinające się ze sobą w środku.
3
Śnieżynki na paznokciach 3
Następnie na każdym końcu kresek dorysuj po dwie pochyłe linie w kształcie litery V. Całość już prawie wygląda jak śnieżynka.
4
Śnieżynki na paznokciach 4
Teraz dorysuj jeszcze po dwie dłuższe linie bliżej środka gwiazdki ale tylko na co drugim ramieniu gwiazdy.
5
Śnieżynki na paznokciach 5
Teraz pomaluj paznokcie lakierem utwardzającym. Gotowe!
?

Wskazówki
W międzyczasie czyść pędzelek aby nie dopuścić do zaschnięcia na nim lakieru. Jeśli lakier zaschnie to nie uda ci się zrobić ładnych i cienkich kresek. Nalej trochę zmywacza do paznokci do miseczki, potrzymaj w nim pędzelek kilka sekund a następnie przetrzyj go wacikiem. Powtarzaj tą czynność aż pędzelek będzie całkiem czysty.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane