Jak podarować pieniądze w prezencie z okazji 18 urodzin lub ślubu?

SilminyelSilminyel - specjalista Tipy.pl
1 z 11
Przekazywanie pieniędzy w prezencie zawsze jest odrobinę kłopotliwe. Boimy się dawać pieniądze, by obdarowywana osoba nie poczuła się, jakbyśmy szli na łatwiznę. Banknot włożony w kartkę wygląda mało przyjemnie, nie przypomina prezentu dawanego od serca. Przygotowując prezent dla kogoś zawsze staramy się, by był on wyjątkowy i niezapomniany. Zadanie to jest utrudnione, gdy solenizant sugeruje, że chce otrzymać pieniądze. Na szczęście są sposoby, by nawet z takiej sytuacji wybrnąć zwycięsko i podarować pieniądze tak, by wszyscy goście i sama obdarowywana osoba była zachwycona.
P

Ładne, ozdobne pudełko na prezent; wstążka do zapakowania prezentu; szal boa (najlepiej czerwony); pluszowe kajdanki; cienka, czerwona wstążeczka; drobne słodycze (lizaki, czekoladki, żelki w małych paczuszkach); czekoladowe monety; pieniądze w drobnych banknotach (najlepiej dwudziestozłotówkach); papier korespondencyjny, lub po prostu arkusz ładnego papieru; długopis lub pióro, oraz drobne ozdoby typu koraliki, naklejki

1
Zaczynamy od przygotowania szalu boa. Upewnij się, że nie wypadają z niego pióra, nie jest splątany oraz ma ładne zakończenia. Niektóre szale, zwłaszcza te tanie mają brzydkie supły na końcach. Dobrze je po prostu obciąć nożyczkami.
2
Szal układamy w pudełku.
3
Pomiędzy pióra wkładamy lizaki tak, by nie było widać patyczków.
4
Dodajemy największe z przygotowanych przez nas słodyczy.
5
Drobne słodkości układamy na brzegach. Przyciskamy nimi piórka tak, by nie wystawały poza obręb pudełka.
6
Dokładamy to tego pozostałe słodycze, układamy na wierzchu pluszowe kajdanki (nie zapomnij dorzucić gdzieś między piórkami kluczyków) i przysypujemy wszystko czekoladowymi monetami. Słodycze powinny być 'rozrzucone' w artystycznym nieładzie.
7
Banknoty zwijamy w ruloniki i każdy z nich przewiązujemy czerwoną wstążeczką. Układamy je w przypadkowych miejscach, na wierzchu pudełka.
8
Wycinamy z papieru prostokąt o wymiarach takich, jak pudełko. Przyklejamy na brzegach koraliki, naklejki i inne ozdoby, oraz rysujemy pomocnicze linie.
9
Na kartce piszemy życzenia. Zadbajmy o to, by one również były ciekawe, oryginalne i pasowały do obdarowywanej osoby. Wymazujemy linie pomocnicze, a kartkę z życzeniami wklejamy w wieczko pudełka.
10
Pudełko zamykamy i zawiązujemy na nim wstążkę. Starajmy się, aby nie odwracać go do góry dnem i nie potrząsać nim mocno, by zawartość się nie wymieszała. W środku powinien panować nieład, ale lepiej, by słodkości nie wpadły pod pióra, bo po otwarciu pudełka nie będzie już tak dobrego efektu. Gotowe.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

kwiatek z papieru
podatek od prezentów ślubnych

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Gość
10.12.2017
Moim zdaniem pieniądze w prezencie nie są głupi pomysłem, tak naprawdę każdy sam sobie kupi, co tak naprawdę chce, a nie dostanie kolejny prezent.