Jak zorganizować przeprowadzkę?

Jak zorganizować przeprowadzkę?
ZlotaRaczkaZlotaRaczka - specjalista Tipy.pl

5
Rozmieszczenie pudeł w ciężarówce

Narysuj plan nowego mieszkania i zaznacz, jak zamierzasz ustawić meble, przynajmniej te największe. Dzięki temu będziesz mógł racjonalnie rozmieścić je w ciężarówce, a w konsekwencji urządzanie mieszkania pójdzie sprawniej.

6
Opis pudeł i ich zabezpieczenie

W miarę możliwości opisz zawartość wszystkich kartonów - na każdym pudle napisz markerem co znajduje się w pudle oraz gdzie ma to się znaleźć np. KUCHNIA, garnki. Upewnij się, że do meblowozu zostaną najpierw załadowane kartony i meble, które chcesz rozpakować jako ostatnie. Upewnij się, że wszystkie rzeczy są nie tylko dobrze zapakowane, ale również pookrywane np. kocami, które złagodzą skutki obijania sprzętu.

7
Najpierw urządź kuchnię i przygotuj łóżka
Przeprowadzka dłuższa niż 1 dzień

Jeśli wprowadzenie się do nowego mieszkania ma ci zająć więcej niż jeden dzień, w pierwszej kolejności urządź kuchnię i przygotuj łóżka, dzięki temu będziesz mógł zjeść i przespać się względnie wygodnie.

« Poprzednia Strona 2 z 4

Podobne porady

Komentarze (10)

* Pola wymagane

Alona
16.09.2020
Dobrze rozważyć opcję przechowania rzeczy, kiedy przeprowadzka się przesuwa, a trzeba już zwolnić mieszkanie. Ja tak zrobiłam, bo taka sytuacja mnie spotkała. Dogodne warunki i dobre terminy.
Arek
30.12.2019
Samodzielna przeprowadzka to jest koszmar - raz to przerabiałem i wystarczy. Przy ostatniej przeprowadzce skorzystaliśmy z pomocy i było o niebo lepiej - przede wszystkim mniej stresu!
ALigana
18.08.2019
Ja podczas przeprowadzki musiałam skorzystać stety-niestety z firmy, która przechowa mi część rzeczy. W sumie wyszło mi to na dobre, bo przynajmniej mogłam zrobić prawdziwy przesiew rzeczy przydatnych i mniej przydatnych.
arek
14.10.2017
Witam, bardzo ciekawy poradnik. Przeprowadzka w tak krótkim czasie to nie lada wyzwanie. Trzeba dobrze to zaplanować.Ja właśnie muszę zaplanować przeprowadzkę która mam za dwa tygodnie.
Ann
02.08.2016
Zawsze zostawiam albo sprzedaje stare meble. Idę do salonu kupić nowe a jak dopłacę to jeszcze mi przywiozą pod domu;) Nie chcę pozbawiać się przyjemności zakupów. Zawsze kupuję stacjonarnie, nigdy przez neta.
Arwen
17.05.2016
Ja obstaję za tym, by w czasie przenosin do nowego mieszkania sprzedawać stare meble i kupić sobie nowe. Nie wychodzi wcale wiele drożej, a masz poczucie prawdziwej zmiany w życiu :)
naWalizkach
06.10.2014
Ja w swoim życiu czyli przez 22lata przeprowadzam sie po raz- UWAGA- 23!
Wczesniej nie mialam problemow z organizacja i pakowaniem a nastepnie rozpakowaniem a teraz kompletnie nie wiem od czego zaczac :(
majkaku.95
19.12.2012
Przeprowadzka to dla mnie zawsze ogromny koszmar, a przez ostatnie 3 lata przeprowadzać musiałam się aż dwa razy. Przewożenie tych wszystkich mebli, rzeczy z szaf, sortowanie i układnie ich z powrotem na półkach to prawdziwa męczarnia. Firmę transportową akurat mieliśmy sprawdzoną, bo poleconą przez znajomych. Panowie z http://fracht.pl/ spisali się znakomicie. Szkoda, że jeszcze nie pomogli składać nam mebli :)
majkel1237
24.11.2010
Współcześnie przenoszenie się z jednego miejsca na inne nie jest rzadkością. Taki stan rzeczy to efekt tego, że mobilność ludzka jest obecnie silnie rozwinięta. Należy jednak pamiętać, iż niewłaściwe podejście do tematu przeprowadzki okazać się może traumatycznym doświadczeniem. By tak się nie stało, należy rozsądnie zająć się tą sprawą. Właściwym wyjściem okazuje się wynajęcie w tym celu profesjonalnej firmy. Podczas wyboru znaczenie ma przede wszystkim aspekt finansowy. Tanie przeprowadzki Warszawa wydają się być rozwiązaniem wybieranym najczęściej. Oprócz kosztów liczy się również terminowość i fachowość przeprowadzonej operacji. Warto także dowiedzieć się w jaki sposób przebiegnie proces przenosin z jednego miejsca na drugie. Uzyskane odpowiedzi pomogą nam ocenić kompetencje przedsiębiorstwa oferującego usługi związane z przeprowadzaniem się.
healtro
13.09.2010
jest to jakaś opcja, aczkolwiek wtedy znów większa część przeprowadzki spada na nas - musimy wszystko spakować, przenieść, poustawiać w aucie, potem przewieźć, znowu wynieść, poustawiać... Na jednym kółku się nie skończy, wiem co mówię z racji wspomnianych dwóch przeprowadzek :]