mojito z malibu

Jak zrobić mojito z Malibu?
ProhibicjaProhibicja - specjalista Tipy.pl

Większość kobiet zapytana o ulubione drinki wymieni zgodnie: mojito i malibu z sokiem owocowym lub mlekiem. Bazą obu tych drinków jest biały rum – w pierwszym przypadku biały, np. Bacardi, w drugim aromatyzowany kokosowy rum Malibu. Czy można mieć oba naraz? Oczywiście! Trzymaj się mocno, ponieważ ten przepis wstrząśnie twoim światem. Oto za chwilę dowiesz się jak zrobić absolutnie najlepszy drink na świecie – mojito z Malibu. Ostrzegam – nie poprzestaniesz na jednym.
P

Malibu, woda gazowana, limonka, liście świeżej mięty, cukier, lód, słomka, tłuczek barmański lub inne narzędzie do ugniatania, wiórki kokosowe do dekoracji (opcjonalnie)

1
Limonkę dokładnie umyj, pokrój na kawałki i wyciśnij do kieliszka. Jeśli decydujesz się na szklankę podobną do tej na zdjęciu, wystarczy ci sok z połowy limonki. Wyciśnięte kawałki owocu wrzuć do kieliszka.
2
Urwij gałązkę mięty, oderwij z niej listki i wrzuć je do kieliszka.
3
Wierzch posyp odrobiną cukru (na początek lepiej wybrać mniejszą ilość – w razie potrzeby drink można przecież w każdej chwili dosłodzić).
4
mojito na bazie malibu
Teraz chwyć w dłoń tłuczek barmański (albo widelec, łyżkę, szpatułkę, itp.) i rozgnieć wszystkie składniki.
5
Na wierzch wlej Malibu w takiej ilości, jaką uważasz za stosowną. Wszystko zależy od tego jak mocnego drinka chcesz zrobić.
6
Ponownie rozgnieć wszystkie składniki. Dodaj lód.
7
Dopełnij kieliszek wodą gazowaną.
8
mojito z malibu
Jeśli chcesz zrobić na gościach jeszcze większe wrażenie, przed przyrządzeniem drinka udekoruj brzegi kieliszków wiórkami kokosowymi. Pij przez słomkę.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane