Sprzęt elektryczny w kuchni

Jak wybrać sprzęt elektryczny do kuchni?

Bozenka99 - specjalista Tipy.pl
Jeśli zdecydujesz się na kupno dobrego robota kuchennego, prawdopodobnie nie będziesz już potrzebować dodatkowego wyposażenia. Jeśli masz dużo miejsca, a przede wszystkim - jeśli dużo gotujesz, jest wiele innych urządzeń, które mogą skrócić i ułatwić pracę w kuchni. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak wybierać sprzęt elektryczny do kuchni.
1
Robot kuchenny Zelmer
Robot kuchenny powinien być duży i pojemny, łatwy w obsłudze i wyposażony zgodnie z twoimi potrzebami. Upewnij się, czy poszczególne części można myć w zmywarce.
2
Mikser Zelmer
Mikser służy do ubijania jaj, kremów i ciast. Ma zazwyczaj dwa zestawy końcówek, a mocne urządzenia zwykle radzą sobie z dość gęstymi substancjami. Bardzo praktyczne do przygotowywania przecierów warzywnych i miksowania zupek dla dzieci od razu w garnku, bez konieczności przekładania do innego naczynia.
3
Nóż elektryczny
Jeżeli dużo gotujesz przydatny może być nóż elektryczny do krojenia gorących pieczeni, także do produktów zamrożonych (np. mięsa, chleba).
4
Toster Zelmer
Toster zależnie od rodzaju można w nim podgrzać od jednej do czterech kromek pieczywa. Wybierz model z termostatem i wyłącznikiem automatycznym. Model poziomy, w przeciwieństwie do klasycznego tostera pionowego, umożliwia również odświeżanie czerstwego chleba, rozmrażanie chleba zamrożonego oraz podgrzewanie niedużych porcji żywności.
5
Lodówki Nardi
Trudną sprawą jest zawsze wybór lodówki. Nowoczesne lodówki są wyposażone w mechanizm samorozmrażający. Również w ich wnętrzach są miejsca o różnej temperaturze i różnym poziomie wilgotności, przystosowane do przechowywania wszelkiego rodzaju produktów. Kolejną zaletą nowoczesnych lodówek jest system termowentylacji, dzięki któremu we wnętrzu lodówki jest lepsza cyrkulacja powietrza i nie tworzą się niemiłe zapachy. Jeśli kupujesz lodówkę z zamrażarką, wybierz model z dwoma drzwiczkami, by nie otwierać bez potrzeby całej lodówki.
6
Kuchnia elektryczna Mastercook
Zastanawiasz się czy lepsza będzie kuchenka elektryczna czy gazowa? Kuchenki elektryczne są dużo bezpieczniejsze a ich dodatkową zaletą jest to, że utrzymują stały poziom ciepła, co ułatwia gotowanie. Bardzo praktyczne są lampki kontrolne informujące, czy kuchenka jest włączona.
7
kuchnia mikrofalowa Zelmer
Kuchenka mikrofalowa. Najpraktyczniejsze są wielofunkcyjne, z grillem i tradycyjnym piekarnikiem, które mogą niemal całkowicie zastąpić kuchenkę tradycyjną. Istnieje wiele różnych modeli, które bez trudu dopasujesz do swojej kuchni.
8
Zmywarka do naczyń Silanos
Zmywarka do naczyń nie jest w prawdzie konieczna, ale może w dużym stopniu ułatwić nam życie. Wybierz zmywarkę z programem szybkiego zmywania, możliwością zmywania przy maszynie wypełnionej do połowy oraz z opcją do zmywania naczyń delikatnych. Ważne jest również urządzenie zabezpieczające przed zalaniem.
?

Wskazówki
* Przed zakupem upewnij się, czy wybrany artykuł elektryczny jest opatrzony wszystkimi wymaganymi znakami bezpieczeństwa.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane