Kok na czubku głowy

Jak zrobić kok na czubku głowy?

PinkPink - specjalista Tipy.pl
Kok na czubku głowy
1 z 9
Kiedy nie masz zbyt wiele czasu a chcesz wyglądać stylowo i jednocześnie klasycznie to kok na czubku głowy jest wspaniałym pomysłem. Kok ten najlepiej wygląda u posiadaczek długich włosów jednak nadaje się również jeśli masz włosy średniej długości. Poniżej instrukcja krok po kroku jego wykonania.
1
Robienie koka 1
Zrób na czubku głowy kucyka i zwiąż go elastyczną gumką do włosów.
2
Robienie koka 2
Weź grzebień o gęsto rozstawionych zębach i wytapiruj wszystkie włosy z kucyka na całej ich długości tapirując po małym paśmie na raz. W ten sposób kok będzie mieć dużo większą objętość.
3
Robienie koka 3
Tapiruj włosy aż cały kucyk będzie dobrze wytapirowany. Jeśli masz czas możesz również nieco pokręcić włosy z kucyka na lokówce.
4
Robienie koka 4
Jeśli lubisz luźne upięcia to delikatnie wyciągnij odrobinę włosów z gumki pociągając je w stronę głowy.
5
Robienie koka 5
Delikatnie przeczesz włosy z koka, tak aby je z wierzchu wygładzić.
6
Robienie koka 6
Zbierz wszystkie włosy, owiń je dookoła gumki według wskazówek zegara. Nie musisz obracać włosów z kucyka wokół własnej osi - wystarczy wokół gumki.
7
Robienie koka 7
Teraz możesz nadać kokowi jeszcze więcej objętości poprzez rozciągnięcie go palcami. Jak już kok będzie gotowy zabezpiecz go kilkoma wsuwkami do włosów.
8
Robienie koka 8
Spryskaj koka lakierem do włosów i gotowe!
Strona 1 z 9

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane