jeansy

Jak nosić jeansy?
megaramegara - specjalista Tipy.pl

Rurki, dzwony, krój „regular” lub „bootcut” - co wybrać, by wyglądać dobrze? Do czego nosić jeansy, żeby stworzyć modny i niepowtarzalny strój? Dzięki tej poradzie dodasz pospolitym jeansom charakteru i dowiesz się z czym wyglądają najlepiej.
1
jeansy z prostą nogawką
Klasyczne jeansy z prostą nogawką

Kto powinien je nosić? Pasują każdemu. W udach dopasowane, począwszy od kolana, aż po kostki mają prostą nogawkę. Efekt jest podobny do wciąż modnych w tym sezonie rurek, jednak te spodnie znacznie więcej mogą wybaczyć. Jeśli masz zaokrąglone biodra, duże uda lub masywne łydki, zdecydowanie zamień rurki na rzecz jeansów z prostą nogawką.

Jak powinny leżeć? Spodnie w udach i biodrach powinny być dopasowane (ale nie nazbyt obcisłe). Zbyt luźne jeansy sprawią, że będziesz wyglądać grubo.

Z czym je nosić? Połącz je z dopasowanym sweterkiem i klasycznymi balerinkami. Gdy wychodzisz na wieczorną imprezę, wywiń dół każdej nogawki, tworząc spodnie o długości 7/8. Do tego załóż wystrzałowe szpilki.
2
rurki
Jeansy rurki

Kto powinien je nosić? Najlepiej będą wyglądać na osobach o proporcjonalnej sylwetce. Nie oznacza to jednak, że musisz mieć figurę modelki, by móc nosić te jeansy. Jeśli masz bardziej krągły brzuszek lub pełniejsze uda i biodra, zrównoważysz nieco swe kobiece kształty wybierając rurki o odrobinę luźniejszych nogawkach.

Jak powinny leżeć? Powinny być dopasowane do sylwetki jak druga skóra. Szukaj miękkich, rozciągliwych materiałów, które nie będą się zwijać i wżynać. Unikaj marszczenia się jeansów na łydkach i zsuwania w dół talii.

Z czym je nosić? Obcisły charakter rurek zrównoważ luźnym topem, długą tuniką lub ubierając się na cebulkę. Jeśli chodzi o buty, wybór jest szeroki: baleriny, szpilki, botki, kozaki.
3
dzwony
Dzwony

Kto powinien je nosić? Niemalże każdy, z kilkoma wyjątkami. W dzwonach z wysokim stanem najlepiej wyglądają osoby wysokie i szczupłe. Panie o masywnych udach powinny wybierać dzwony dopasowane w tej części. Kobiety drobne i niskie zamiast bardzo rozkloszowanych jeansów powinny zaś zdecydować się na dzwony z lekko poszerzaną nogawką.

Jak powinny leżeć? Dzwony muszą być dopasowane w talii i biodrach, ale luźne począwszy od ud lub kolan (w zależności od modelu). Powinny sięgać do ziemi i całkowicie zasłaniać buty lub dotykać ich czubków bez zaginania się z przodu.

Z czym je nosić? Najlepiej stylowo – z bluzką w stylu lat 70. Dobrze będą wyglądać z bawełnianą, dopasowaną koszulką i marynarką.
4
jenasy z rozszerzaną nogawką
Jeansy z lekko rozszerzaną na dole nogawką (krój „bootcut”)

Kto powinien je nosić? A kto nie powinien? Tego typu jeansy pasują każdemu – zarówno osobom, które chcą zrównoważyć zbyt krągłe kształty, jak i tym, które chcą zyskać wrażenie krągłości.

Jak powinny leżeć? Najbardziej modne jeansy „bootcut” powinny być dopasowane w kolanach i lekko rozszerzać się ku dołowi – tylko na tyle, by móc zasłonić buty.

Z czym je nosić? Wszystko zależy od okazji. Najbardziej kobieco będą wyglądać z luźnym, włożonym do spodni topem, wąskim paskiem i kolorowymi koturnami.
5
jeansowe spodnie i bluzka
Jeansowe spodnie w połączeniu z jeansową koszulą lub kurtką

Jeszcze do niedawna takie połączenie było absolutnie niedopuszczalne i zarezerwowane wyłącznie dla farmerów z południa USA. Jednak dziś łączenie ze sobą różnych części garderoby wykonanych z materiałów typu denim jest jak najbardziej dopuszczalne. Kluczem jest różnicowanie odcieni jeansu. Ciemne spodnie i jasna jeansowa koszula lub wytarte jeansy w połączeniu z kurtką ozdobioną ćwiekami. Całość najlepiej przełamać na przykład wyróżniającym się paskiem.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane