Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Malowanie paznokci > Jak ściągnąć żelowe tipsy?

Jak ściągnąć żelowe tipsy?

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Czasami się zdarza, że tipsy nagle zaczynają odchodzić od naturalnych paznokci co wygląda dość nieestetycznie. Oczywiście najlepiej udać się do manicurzystki, aby je profesjonalnie usunąć jednak bywa tak, że nasza pani nie ma wolnych terminów a nam się bardzo śpieszy. Jak sobie wówczas poradzić?
Rzeczy, których potrzebujesz:
5 wacików, aceton, patyczki do manicure, 10 kwadratowych kawałków folii aluminiowej, pilnik do paznokci, polerka do paznokci (blok polerski), kawałek papieru
1
Pilnik: Za pomocą pilnika spiłuj wierzchnią, przezroczystą warstwę żelu aby się dostać do lakieru żelowego, który jest pod spodem. Nie musisz robić tego bardzo dokładnie - tylko na tyle, aby aceton miał którędy wsiąknąć do środka.
2
Nasączanie: Każdy z wacików podziel na pół, aby uzyskać 10 mniejszych wacików. Nasącz je acetonem i połóż na paznokciach. Owiń paznokcie z wacikami folią, wygodnie usiądź i zacznij piłować paznokcie drugiej ręki. Odczekaj około 7-10 minut.
3
Zeskrobywanie: Zacznij zeskrobywać lakier żelowy za pomocą patyczka do manicure. Żel powinien bardzo łatwo schodzić. Jeśli żel się nadal mocno trzyma to przyłóż do niego nasączony acetonem wacik, owiń folią i odczekaj 1-2 minuty.
4
Wykończenie: Jak już usuniesz lakier żelowy pozostanie ci warstwa przezroczystego lakieru. Jest to miejsce gdzie spotyka się primer z pierwszą warstwą żelu i nie da się tego usunąć acetonem. Teraz należy dokładnie umyć ręce i dokładnie wypolerować paznokcie czterostronną polerką. Po wypolerowaniu podpiłuj paznokcie nadając im ładny kształt i pomaluj lakierem tak jak zwykle.
Jak leczyć zastrzał palca?
Jak wzmocnić paznokcie domowymi sposobami?
Jak wyleczyć popękane pięty?
Jak usunąć odciski?
Ostrzeżenia
  • Nie należy odrywać ani obgryzać żelu z paznokci!
Przeczytaj teraz: Jak zrobić tipsy żelowe?
 3.3/5 (3 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

monika_1511 - 2013-01-25
Po pierwsze żelu nie rozpuści się acetonem. Acetonem można rozpuścić akryl i hybrydy. Jeśli ktoś chce na własną rękę ściągać paznokcie żelowe to już lepiej spiłować je maksymalnie zostawiając cieniutką warstwę na paznokciu, pomalować lakierem i czekać aż odrośnie
Silminyel - 2013-01-09
Żelowe tipsy wyglądają ślicznie, do czasu, gdy któryś sie nie złamie już nie zniszczy. Faktycznie, można je zdjąć samodzielnie, ale niszczymy w ten sposób płytkę paznokcia. Żel w ogóle niszczy nasze naturalne paznokcie, więc należy sie z nim obchodzić ostrożnie i nie nosić żelowych paznokci stale. Koleżanka zdejmując żelowe paznokcie samodzielnie, zawsze najpierw przycina je cążkami do paznokci. Na końcach paznokci przeważnie jest najwięcej żelu i najtrudniej go usunąć, więc obcięcie tej części wiele ułatwia. Po zdjęciu żeli dobrze nałożyć odżywkę na paznokcie przed pomalowaniem ich. Najlepiej w ogóle obciąć je na krótko, nałożyć tylko odżywkę i pozwolić im odpocząć przez jakiś czas. Żel naprawdę bardzo je niszczy, czasami tego nie widzimy, ale skutki opłakujemy dopiero po pewnym czasie.
 
Odciski na stopach powstają głównie w miejscach, gdzie stopa narażona jest na największy nacisk na podłoże. A więc...
Jak usunąć odciski?
Odciski na stopach powstają głównie w miejscach, gdzie stopa narażona jest na największy...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt