ćwiczenia na triceps

Ćwiczenia na triceps dla dziewczyn

JoginkaJoginka - specjalista Tipy.pl
Choć zima sprzyja pobłażliwości odnośnie swojej figury, gdy tylko założysz sukienkę bez rękawków lub top od razu przypomnisz sobie o tej tłuściutkiej, trzęsącej się jak galareta tylnej stronie ramion. Co zrobić, by wyrzeźbić także tę część ciała? Trzy razy w tygodniu wykonywać opisany poniżej 15-minutowy zestaw ćwiczeń na triceps. Będziesz potrzebować hantli o masie 2-3,5 kg oraz piłki fitness. Ćwicz regularnie, a już wkrótce zobaczysz efekty.
1
ćwiczenia na triceps - krok 1
Ćwiczenie 1

(A) Połóż się na lewym boku, nogi złączone, kolana lekko ugięte. Lewą dłoń połóż na prawym ramieniu.
(B) Prawą dłoń oprzyj na podłodze i unieś klatkę piersiową, odpychając się prawą ręką do momentu, aż będzie wyprostowana. Zrób 12 powtórzeń i zmień strony.
2
ćwiczenia na triceps - krok 2
Ćwiczenie 2

(A) Ustaw się w pozycji jak do pompek, z tą różnicą, że stopy i golenie powinny spoczywać na piłce. Dłonie rozstaw na szerokość nieco mniejszą, niż szerokość ramion. Plecy utrzymuj prosto.
(B) Powoli zginaj ręce, do czasu, aż w łokciach utworzą kąt 90 stopni. Następnie ponownie wyprostuj je, odchylając się do pozycji wyjściowej. Zrób 12 powtórzeń.
3
ćwiczenia na triceps - krok 3
Ćwiczenie 3

(A) Połóż się na piłce lub ławeczce, chwyć w dłonie hantle, ręce umieść nad głową. Zegnij je w łokciach, tak żeby przedramiona były równoległe do podłogi.
(B) Powoli prostuj ręce, a następnie zginaj je wracając do pozycji wyjściowej. Zrób 12 powtórzeń.
4
ćwiczenia na triceps - krok 4
Ćwiczenie 4

(A) Stań prosto, kolana rozluźnione, ręce uniesione do góry i zgięte w łokciach pod kątem prostym, przedramiona równoległe do podłogi, w dłoniach hantle.
(B) Wyprostuj ręce, unosząc hantle do góry. Powoli wróć do pozycji wyjściowej. Powinnaś czuć jak triceps napina się i kurczy. Zrób 12 powtórzeń.
5
ćwiczenia na triceps - krok 5
Ćwiczenie 5

(A) Lewą dłoń i kolano oprzyj na ławeczce. W prawą dłoń chwyć obciążnik i unieś do góry, tak by ramię było równoległe do podłogi. Ręka powinna być zgięta pod kątem 90 stopni.
(B) Powoli wyprostuj prawą rękę, tak by cała była równoległa do podłoża. Odczekaj sekundę i wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 12 powtórzeń i zmień strony.
6
ćwiczenia na triceps - krok 6
Ćwiczenie 6

(A) Połóż się na podłodze w pozycji jak do pompek, dłonie bezpośrednio pod ramionami, ręce wyprostowane.
(B) Utrzymując łokcie blisko ciała, obniż się zginając ręce. Pamiętaj, by napiąć mięśnie brzucha i pośladków. Wróć do pozycji wyjściowej. Zrób 12 powtórzeń.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane