Wydmuszki

Jak zrobić wydmuszkę?

MoniaMonia - specjalista Tipy.pl
Robienie wydmuszek i pisanek wielkanocnych jest wspaniałą tradycją, którą warto kultywować. Malowanie jaj sprawia radość wszystkim - dorosłym oraz dzieciom, a koszyk wielkanocny bez pisanek i wydmuszek traci swój urok. Wydmuszki wielkanocne - jak je zrobić?
P

* surowe jajka,
* igła,
* miseczka.

1
Wydmuszka
Używając ostrej igły zrób z obu stron jajka otwory - jeden maleńki a drugi nieco większy.
2
Poruszaj igłą dookoła w środku jajka, aby się upewnić, że błonka żółtka została przekłuta.
3
Wydmuszki wielkanocne
Teraz, trzymając jajko nad miseczką mocno dmuchaj w mniejszą dziurkę. Białko wraz z żółtkiem zostanie wydmuchane większą dziurką do miseczki.
4
Po wydmuchaniu zawartości jajka przepłucz skorupkę wodą w celu usunięcia resztek żółtka i białka. Wlać wodę do środka skorupki możesz za pomocą cienkiej rurki lub strzykawki. Wylej ją ze środka w ten sam sposób co białko i żółtko - wydmuchaj. Upewnij się, że skorupka została dokładnie wypłukana, ponieważ resztki jajka mogłyby się zaśmierdzieć.
?

Wskazówki
* Zawartość jajka wykorzystaj w kuchni a wydmuszka nadaje się już do dekoracji!

Powiązane porady

Malowanie pisanek
Wielkanocne pisanki
gąbka

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Ciemna
27.03.2013
Świetnee.;D
bxdsc dhc
04.04.2012
(:
jula
28.03.2012
Jeśli Wam pęka przy przebijaniu to znaczy, że przedmiot jest niezbyt ostry. Weźcie coś bardzo ostrego! Chocby cyrkiel. Też mi pękło, bo miałam zardzewiałą igłę i tępą. Spróbowałam inną, ostrzejszą i się udało . Spróbuj :)
asia
09.03.2012
ahhahah
iniula
20.03.2011
Super ; DD