podkręcanie rzęs

Jak podkręcić rzęsy ?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Podkręcenie rzęs jest najlepszym sposobem na podkreślenie oczu. Spojrzenie staje się wyraźniejsze i jaśniejsze. Jeśli twoje rzęsy są proste lub rosną w dół a chcesz mieć pięknie podkręcone rzęsy jak gwiazdy z filmów Hollywoodzkich przeczytaj poniższą instrukcję.
P

* zalotka

1
Dokładnie zmyj makijaż. Pamiętaj, że podkręcanie wytuszowanych rzęs może je uszkodzić. Bardzo ważne jest, aby na rzęsach nie było śladu tuszu.
2
Aby podkręcić rzęsy nie mogą być one tłuste. Z tego powodu należy umyć twarz oraz oczy.
3
Weź suszarkę do włosów i ogrzej nią zalotkę (trzymaj zalotkę blisko suszarki około 10 sek). Dzięki temu efekt podkręconych rzęs będzie długotrwały.
4
Podkręcanie rzęs
Chwyć zalotką rzęsy mniej więcej w ich połowie. Upewnij się, że trzymasz zalotkę prosto i że wszystkie rzęsy są w środku.
5
Podkręcanie rzęs zalotką
Zamknij zalotkę delikatnie. Jeśli uznasz, że chwyciłaś rzęsy w niewłaściwym miejscu, otwórz, przesuń i ponownie zamknij delikatnie dociskając. Przytrzymaj kilka sekund. Jeśli istnieje taka potrzeba - powtórz czynność uprzednio nagrzewając od nowa zalotkę.
6
Spójrz w dół do lusterka. Usuń nadmiar tuszu ze szczoteczki za pomocą chusteczki zanim przejdziesz do malowania rzęs.
7
Malowanie podkręconych zalotką rzęs
Przesuń szczoteczką od podstawy rzęs ku jej końcom. Na końcach zatrzymaj szczoteczkę na moment przytrzymując podwinięte rzęsy. Odczekaj kilka sekund aby tusz w połowie rzęs zasechł - w miejscu gdzie je podwijałaś. Dzięki temu skręt się utrwali.
?

Wskazówki
* Istnieją 3 typy zalotek - metalowe, plastikowe i podgrzewane (termiczne). Najlepsze są zalotki termiczne - efekt utrzymuje się znacznie dłużej jednak jak to z działaniem termicznym - może ona nieco osłabić włoski.

!

Uwaga!
* Jeśli nałożysz zbyt dużo tuszu rzęsy się rozprostują.

Powiązane porady

emo, jak zostac emo, emo girl, styl emo
piękne rzęsy
odpowiedni makijaż oczu

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Justyś
21.03.2012
Ciekawe. Trzeba wypróbować:)
Yorka
23.06.2011
kurcze nigdy nie korzystalam z zalotki.... nei wiemc zy dalabym rade :-)
Brumka
04.09.2010
10 sekund to może być trochę długo. Najlepiej jednak po 10 sek sprawdzić na ręce czy zalotka nie jest zbyt gorąca. Ja kiedyś trzymałam ją za długo przy suszarce i poparzyłam sobie powiekę (delikatnie ale bolało).