Długie włosy

Jak przyspieszyć wzrost włosów?
klaudiama - specjalista Tipy.pl

Marzenie każdej włosomaniaczki to długie i piękne włosy. Włosy rosną średnio około 1-1,5 cm na miesiąc. Można przyspieszyć ich porost stosując kilka metod, które nie wymagają zbyt wiele zaangażowania. Oto kilka z nich:
1
Po myciu włosów płucz je letnią wodą gdyż ciepła je bardzo przesusza.
2
Często podcinaj końcówki, najlepiej regularnie co 6-8 tygodni.
3
Pij siemię lniane. Siemię lniane nie wygląda zbyt apetycznie przez co może do siebie zniechęcić, jednak mimo nieprzyjemnego wyglądu bardzo dobrze działa na włosy i paznokcie. Po prostu rano zalej czubatą łyżkę siemienia gorącą wodą, poczekaj aż ostygnie i wypij. Pamiętaj aby siemię pić zawsze na czczo.
4
Pamiętaj o piciu dużej ilości wody niegazowanej. Nawilża ona włosy od wewnątrz, dzięki temu mniej się przesuszają i są mocniejsze.
5
Regularnie rób sobie masaż głowy. Pobudza on krążenie krwi, dzięki czemu cebulki są bardziej odżywione a włosy szybciej rosną. Poświęć masażowi kilka minut w trakcie mycia głowy, a na pewno przyniesie to wielki rezultat.
6
Nie używaj suszarek do suszenia włosów. Urządzenia takie jak suszarki, prostownice itp. wysuszają włosy, przez co są one słabe i mogą się rozdwajać. Lepiej po myciu porządnie wytrzyj włosy ręcznikiem i poczekaj aż same wyschną.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

magda
21.09.2015
jezeli chodzi o podcinanie koncowek, to trzeba pamietac, ze tylko przed pelnia ksiezyca. Wtedy wlosy i paznokcie szybciej rosna podciete, po pelni rosna wolniej. Zauwazylam to przy obgryzaniu paznokci, serio.
Juria
10.03.2014
Polecam również picie pokrzywy i skrzypu. Przyśpiesza porost włosów, działa dobrze też na cerę i paznokcie. Ja piję pokrzywę od tygodnia i efektów jeszcze nie widzę (nie ma co się dziwić :P), ale na pewno działa.
#18454
29.03.2013
Podczas masażu głowy warto wcierać kozieradkę. Ma ona działanie przyspieszające wzrost włosów i dodatkowo je wzmacnia.
kasiaxd
21.02.2013
dobre, i skuteczne, sama wiem bo na moich włosach to działa xd.
sniezka604
04.02.2013
Fajne porady :D